اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

8 ایستگاه توزیع سیلندرگاز مایع در ایرانشهر فعال است

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه 8 ایستگاه توزیع سیلندرگاز مایع در ایرانشهر فعال است، گفت: از آنجایی که تحویل گاز در مقابل شرکت‌ها ممنوع است شهروندان از حضور در مقابل شرکت‌های گاز شهرستان ایرانشهر خودداری کنند.

8 ایستگاه توزیع سیلندرگاز مایع در ایرانشهر فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی شعبانی اظهار کرد: در چند روز گذشته در حمل گاز به ایرانشهر مشکلاتی به علت مبتلا شدن سه نفر از رانندگان به کرونا بوجود آمد که از امروز با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شد. 

وی افزود: توزیع سیلندر گاز مایع در شهر ایرانشهر فقط از طریق نمایندگی‌هایی که در محله‌های مختلف شهر مشخص شده انجام می‌شود.

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه به اندازه کافی گاز در این شهرستان موجود است و از فردا نیز چند دستگاه کشنده حمل گاز افزوده خواهد شد گفت: توزیع سیلندر گاز فقط در محله‌های که تعریف شده در سطح شهر صورت انجام می‌شود. 

وی افزود: از آنجایی که تحویل گاز در مقابل شرکت‌ها ممنوع است شهروندان از حضور در مقابل شرکت‌های گاز شهرستان ایرانشهر خودداری کنند. 

شعبانی اظهارداشت: روز گذشته سه نفر برای گرفتن سیلندر گاز به شرکت مکران گاز مراجعه که به علت ممنوعیت تحویل گاز در مقابل شرکت کارکنان از تحویل سیلندر به این افراد خودداری کردند و اعلام شد ماشین حامل سیلندر به داخل شهر می‌رود و از آنجا سیلندر تحویل گیرید.

وی گفت: متاسفانه این افراد در مسیر شرکت مکران گاز به شهر ایرانشهر جلوی خودرو را می‌گیرند و اقدام به آتش زدن آن می‌کنند.

فرماندار ایرانشهر اظهارداشت: در این حادثه ١۵٠ سیلندر گاز و خودرو دچار حریق شد اما خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است.

وی افزود: ماموران انتظامی و امنیتی شهرستان در تعقیب و دستگیری افرادی که اقدام به آتش زدن خودروی حامل سیلندر ها گاز کرده‌اند، هستند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول