اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اولین رزمایش اطعام مؤمنین توسط ستاد اجرایی کلید خورد/ توزیع 15 هزار قطعه مرغ

ستاد اجرایی فرمان حضرت‌امام(ره) با همکاری مردم و گروه‌های جهادی، به پخت ۱۵۰۰۰ قطعه مرغ و ۸۰۰۰۰ دست غذا اقدام خواهند کرد.

اولین رزمایش اطعام مؤمنین توسط ستاد اجرایی کلید خورد/ توزیع 15 هزار قطعه مرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در سال‌های گذشته در بحث پخت غذا و بسته‌های معیشتی همکاری های مطلوبی را در استان شاهد بودیم امسال نیز بنیاد احسان با همکاری مردم و گروه های جهادی اولین رزمایش اطعام مؤمنین را رقم زد و ۱۵هزار قطعه مواد پروتئینی و 80 هزار بسته غذای گرم را با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان آغاز کردیم که در مناطق کمتر توسعه استان توزیع می شود.

 

حجت‌الاسلام   محمد عبادی‌زاده نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت عنوان کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که می تواند به عنوان یک کار فرهنگ ساز در آینده جامعه ما ماندگار باشد بحث اطعام مؤمنین است و این حرکت از چند جهت ارزشمند است، اول اینکه در روایت توصیه شده هر کس در ایام غدیر مومنین را اطعام کند پاداش آن برابر است با اینکه گویا پیامبران و شهدا را اطعام کرده باشد، دوم اینکه وظیفه ما این است که تا می توانیم سهم مشارکت های مردمی را در تحقق عدالت اجتماعی افزایش دهیم. 

وی افزود: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) پیشگام این حرکت اجتماعی ارزشمند قرار گرفت و ۱۵هزار قطعه مرغ و ۸۰هزار دست غذا با همکاری مردم و گروه‌های جهادی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول