اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رضایت‌مندی مردم اولویت‌های دولت آینده باشد

فعال حوزه تولید و صنعت استان مرکزی تلاش در راستای سربلندی و سرافرازی ایران و رضایت‌مندی مردم را از اولویت‌های دولت آینده برشمرد و گفت: در سیاست‌گذاری‌های مسؤولان باید رضایت ۸۰ میلیون ایرانی مدنظر قرار گیرد و مبنای تصمیم‌گیری‌ها شود.

رضایت‌مندی مردم اولویت‌های دولت آینده باشد

منوچهر توسطی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: نبود یک وحدت رویه در تصمیم‌گیری‌‌های دولت طی ۸ سال اخیر منجر به بروز چالش‌های بسیاری برای کشور شد که امروز این چالش‌‌ها مشکلات فراوانی را پیش روی کشور قرار داده است.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری نبود وحدت رویه در تصمیم‌گیری‌ها مانع اصلی تولید شد و بخش تولید را با آسیب‌های فراوانی مواجه کرد.

فعال حوزه تولید و صنعت استان مرکزی یکپارچگی در سیاست‌گذاری‌ها بین دولت و مجلس را راهکار خروج از این وضعیت دانست و افزود: تفکرات مختلف سیاسی نباید تصمیم‌هایی بر مبنای منافع خود بگیرند، بلکه باید تصمیم‌های آنان در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی باشد.

توسطی تلاش در راستای سربلندی و سرافرازی ایران و رضایت‌مندی مردم را از اولویت‌های دولت آینده برشمرد و ادامه داد: در سیاست‌گذاری‌های مسؤولان باید رضایت ۸۰ میلیون ایرانی مدنظر قرار گیرد و مبنای تصمیم‌گیری‌ها شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سیاست‌ها باید در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هماهنگ باشند، گفت: اگر در هر حوزه‌ای اتخاذ تصمیمات بر اساس منافع شخصی و حزبی باشد، تأثیر آن در سایر بخش‌ها نمود خواهد کرد که آن چیزی جز ظهور و بروز مشکلات عدیده برای کشور نخواهد بود.

فعال صنعتی استان مرکزی گفت: در حوزه اقتصاد نمی‌توان اقتصاد را به شکل دستوری اداره کرد، باید اقتصاد را آزاد کرد، تاریخ کشور نشان می‌دهد اقتصاد دستوری نه‌تنها پاسخگوی مشکلات نیست بلکه روز به روز بر مشکلات می‌افزاید.

توسطی بیان کرد: نیاز مالی و پولی صنعت و تولید با اقتصاد دستوری جواب نمی‌دهد، برای شکوفایی صنعت باید برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول