اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

آغاز واکسیناسیون معلمان از عید سعید غدیر

مدیر کل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق توافق مسؤولان وزارت بهداشت، واکسیناسیون یک میلیون و ۲۰۰ هزار معلم از عید سعید غدیر با واکسن ایرانی کُوو ایران برکت آغاز می‌شود.

آغاز واکسیناسیون معلمان از عید سعید غدیر

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان واکسیناسیون معلمان اظهار کرد: طبق توافق مسؤولان وزارت بهداشت، واکسیناسیون یک میلیون و ۲۰۰ هزار معمم از عید سعید غدیر با واکسن ایرانی کُوو ایران برکت آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: واکسیناسیون معلمان در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر با نوبت‌دهی از طریق سامانه وزارت بهداشت و در مراکز تجمیعی و در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر با نوبت دهی ادارات آموزش و پرورش و در مکان‌های وابسته به این وزارتخانه انجام خواهد شد.

محسن‌بیگی با بیان اینکه واکسیناسیون معلمان غیررسمی، رانندگان سرویس مدارس و دُز دوم واکسیناسیون معلم، در شهریور انجام می‌شود. 

به گزارش فارس، حسین صادقی معاون امور رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش در خصوص زمان واکسیناسیون معلمان و رانندگان سرویس مدارس اظهار کرد: واکسیناسیون معلمان مطابق وعده پیشین وزارت بهداشت، در مردادماه انجام خواهد شد و در مرحله بعدی یعنی در شهریورماه، واکسیناسیون رانندگان سرویس انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول