اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ابتلای ۲۴۵ نفر به کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به ابتلای ۲۴۵ نفر به کرونا در جنوب غرب خوزستان در روز گذشته ، گفت: خطر ابتلا در صورت ورود پیک جدید بیش از هر زمان دیگری شهروندان را تهدید می‌کند.

ابتلای ۲۴۵ نفر به کرونا در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران ضمن هشدار جدی به مردم و مسوولان به خاطر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار کرد: با شناسایی ۲۴۵ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان در روز گذشته، سیر صعودی بیماری در منطقه روند پرشتابی گرفته و خطر جدی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به سرعت زیاد انتشار دلتا ویروس و میزان بالای بیماری‌زایی آن از مردم خواست تا هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند و از سلامت خود و اطرافیانشان مراقبت کنند.

وی همچنین با تاکید بر انجام واکسیناسیون گروه‌های سنی اعلام شده گفت: شهروندان در تزریق واکسن تعلل نکنند و هرچه سریعتر بر اساس زمان اعلام شده نسبت دریافت واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام/73058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول