اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تصویب 3 ماده از طرح جهش تولید دانش بنیان در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست امروز (دوشنبه) این کمیسیون طرح جهش تولید دانش بنیان تا ماده سوم مورد بررسى و با اعمال اصلاحاتى به تصویب رسید که این 3 ماده درباره چگونگی حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان است.

تصویب 3 ماده از طرح جهش تولید دانش بنیان در کمیسیون آموزش

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست امروز (دوشنبه 4 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در بخش اول در نشست امروز کمیسیون آموزش از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی فیزیک مربوط به سال ٢٠٢٠ و ٢٠٢١ تقدیر شد.

وی افزود: در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی مشفقانه برای حمایت از دانش آموزان نخبه از موضوعاتی است مقام معظم رهبری در این باره تاکید دارند تا دستگاه‌های مسئول وظایف خود را در این راستا به درستی انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: دستور کار بعدی کمیسیون، بررسی شور دوم طرح جهش تولید دانش بنیان بود که کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون اصلی با محوریت گزارش کمیته پژوهش و فناوری کمیسیون و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف، این طرح را مورد بررسی قرار دادند.

حاجی پور گفت: در نشست امروز، طرح جهش تولید دانش بنیان تا ماده سوم مورد بررسى و با اعمال اصلاحاتى به تصویب رسید که این سه ماده درباره چگونگی حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول