اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعلام مسیرهای کاروان شادی‌پیمایی غدیر در شیراز

به مناسبت دهه ولایت و امامت، کاروان شادی‌پیمایی غدیر از پنجم تا هفتم مرداد ماه در شهر مقدس شیراز به اجرای برنامه می‌پردازد.

اعلام مسیرهای کاروان شادی‌پیمایی غدیر در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس ضمن گرامی‌داشت ایام سراسر نو دهه ولایت و امامت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی این دهه مبارک و فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم، کاروان شادی پیمایی غدیر به همت مرکز افق بقعه متبرکه سید نظام‌الدین محمود(ع) مشهور به شاهداعی الی الله شیراز و با همکاری هیات دانش آموزی انصار المهدی(عج)، پایگاه های مقاومت بسیج امام حسین(ع) و امیرالمومنین(ع) راه اندازی و از پنجم تا هفتم مرداد ماه به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح شهر مقدس شیراز می پردازند.

حجت الاسلام رحیم‌صفری گرایی افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا از یک و نیم سال گذشته و محدودیت در برگزاری مراسم فرهنگی، مذهبی و تجمعات یکی از ابتکارات و ایده‌های تبلیغ و ترویج شعائر اهل بیت علیهم السلام به ویژه در دهه ولایت و امامت راه اندازی و حرکت کاروان‌های شادی پیمایی در سطح شهر ها بوده است و امسال نیز در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام شاهد فعالیت این کاروان در سه محور مختلف شهری خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با بیان اینکه حرکت این کاروان در روزهای پنجم و ششم مرداد از ساعت 20:30 آغاز می شود؛ گفت: مسیر حرکت کاروان شادی پیمایی غدیر در روز پنجم مرداد از بلوار رازی و سپس به سمت دروازه قرآن، میدان آزادی، بلوار شهید چمران، معالی آباد و فرهنگ شهر خواهد بود و در روز ششم مرداد ماه نیز به سمت خیابان شاهداعی الی الله، کوی زهرا و پل کابلی میدان ولیعصر حرکت خواهد کرد.

صفری ادامه داد: در روز هفتم مرداد مسیر کاروان غدیر به سمت فرودگاه شهید دستغیب شیراز، آرامگاه سعدی و حافظیه خواهد بود و برنامه های این کاروان در روز عید غدیر خم از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس هدف از اجرای این برنامه را تبلیغ فرهنگ غدیر و تعمیق باورهای نوجوانان و جوانان دانست و اظهار کرد: پخش مولودی، اجرای گروه سرود، نورافشانی و توزیع هزار بسته بهداشتی و تبرکی میان مردم از جمله برنامه های کاروان شادی پیمایی غدیر در سطح شهر شیراز است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول