اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آمادگی سپاه قدس گیلان در سرعت بخشیدن واکسیناسیون در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره سرعت بخشیدن به عمل واکسیناسیون در گیلان گفت: گیلانی‌ها حقشان نیست با این حجم از مسافر در واکسیناسیون در این مرحله باشد و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

آمادگی سپاه قدس گیلان در سرعت بخشیدن واکسیناسیون در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، آئین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه فومن در سالن همایش شهدای خدمت گذار اداره ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های سپاه رفع محرومیت‌زدایی در کشور است، اظهار کرد: سپاه وقتی‌که تهیدستی را در روستایی دور افتاده می‌بیند دغدغه پیداکرده و به دنبال از رفع محرومیت در آن مناطق است.

سردار محمد عبدالله پور با قدردانی از همراهی مردم گیلان در ایام سخت کرونا در یاری رساندن به مردم گفت: مواسات را همین مردم برگزار کرده‌اند و سفره خودشان را کوچک‌تر کردند ولی نداشتند فردی گرسنه در کشور سر به بالین بگذارد.

وی با اشاره به کمک مردم و سپاه قدس گیلان در کمک رساندن به مردم خوزستان افزود: ۵۳۲ میلیون تومان توسط مردم برای خوزستان در گیلان جمع‌آوری‌شده و همچنین بیش از ۲۰۰ کانتینر آب به این مناطق ارسال‌شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان انجام سریع واکسیناسیون را یک اصل بسیار مهم دانست و بیان کرد: در حوزه واکسیناسیون با استاندار گیلان در میان گذاشته‌ایم که سپاه این مسؤولیت را بر عهده بگیرد تا سرعت بخشی در این زمینه ایجاد شود زیرا گیلانی‌ها حقشان نیست با این حجم از مسافر در واکسیناسیون در این مرحله باشد و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

عبدالله پور با تأکید بر لزوم توجه به مسئله قرض‌الحسنه در جمهوری اسلامی تصریح کرد: جنگ امروز جنگ اقتصادی بوده و بانک‌ها پاسخگوی نیازهای انقلاب نیستند لذا باید با فرهنگ محلی قرض‌الحسنه را ترویج دهیم و پایگاه‌های مقاومت در این زمینه کار کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در زمینه جنگ نرم بسیار تلاش دارد و جامعه زنان را هدف قرار داده است، گفت: انقلابی‌گری را در چارچوب نظام می‌بینیم و آن آتش به اختیاری را نیز که مقام معظم رهبری فرمودند در حوزه فرهنگی است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید توجه شود و البته نقش سپاه هم‌افزایی است.

 ارتباط عاطفی و قلبی میان مردم و سپاه جدا نشدنی است

امام‌جمعه فومن نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه و بسیج یکی از ارگان‌های فعال و زحمتکش در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مدال افتخار سپاه و بسیج در بین دوست و دشمن انتصاب به رهبری و ولایت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نقدی ارتباط عاطفی و قلبی میان مردم و سپاه را جدا نشدنی دانست و گفت: مردم به چشم خود می‌بینند که سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده و همواره یکی از ارگان‌های خدمات رسان بوده است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ حمید جانباز تقدیر و سرهنگ محسن جعفری به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه فومن منصوب شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول