اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۳۵ تخت به تخت‌های بیمارستان دیلم افزوده شد

فرماندار شهرستان دیلم از اضافه شدن ۳۵ تخت به تخت‌های بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) شهرستان دیلم خبر داد.

۳۵ تخت به تخت‌های بیمارستان دیلم افزوده شد

احمد دشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیلم اظهار داشت: با پی‌گیری‌های استاندار بوشهر و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به‌منظور تامین تجهییزات بخش‌های جدیدالاحداث بیمارستان دیلم که به همت مجمع خیرین حوزه سلامت شهرستان احداث شده بود بخش دیگری از تجهییزات درمانی و پزشکی بیمارستان دیلم تامین شد.

فرماندار شهرستان دیلم عنوان کرد: تعداد ۲۸ قلم تجهییزات درمانی و پزشکی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) شهرستان دیلم برای بخش‌های جدیدالاحداث تامین شده است که شامل ۳۵ تخت بیمارستانی در بخش‌های ویژه CCU و ICU و اطفال است که ۲۳ تخت ویژه CCU و ICU و ۱۲ تخت اطفال، شامل آن می‌شود.

وی تصریح کرد: با همت خیرین عزیز شهرستان دیلم در حوزه سلامت توسعه بخش اورژانس و ساخت ساختمان دستگاه اتوماتیک اکسیژن ساز در حال احداث و تکمیل می‌باشد.

رئیس شورای سلامت شهرستان دیلم گفت: دستگاه اکسیژن ساز اتوماتیک از طرف وزارت بهداشت از محل اعتبارات ملی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال تهیه و در اختیار بیمارستان دیلم قرار گرفته که با تکمیل ساختمان آن توسط خیرین دستگاه مذکور نصب و تمام تخت‌های بستری، اورژانس و اطفال و‌ بخش‌های ویژه به سیستم اکسیژن ساز اتوماتیک متصل خواهند شد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیلم در خصوص توسعه این بیمارستان گفت: برای توسعه، تجهیز و تکمیل فازهای بعدی بیمارستان دیلم به ویژه سیستم فاضلاب ویژه بیمارستان و سیستم شبکه برق داخلی امسال نیز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مبلغ ۴۰ میلیارد ریال تامین اعتبار و مصوب شده است.

دشتی خاطرنشان کرد: امید داریم با همت والا و نیکوی خیرین حوزه سلامت، مجمع خیرین سلامت شهرستان دیلم، اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی بزودی شاهد تکمیل تمام فضاهای توسعه‌ای درمانی و شبکه فاضلاب و برق بیمارستان مذکور باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول