اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیسی برای حل مشکلات خوزستان اقدام اساسی کند/ به جای مسئولان دولتی از مردم عذرخواهی می‌کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استان خوزستان و تدابیر موقتی برای حل این مشکلات تاکید کرد: انتظار می‌رود جناب آقای رئیسی برای حل اساسی مشکلات این استان اقدام کند.

رئیسی برای حل مشکلات خوزستان اقدام اساسی کند/ به جای مسئولان دولتی از مردم عذرخواهی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به مشکلات ناشی از سوء مدیریت دولت در کشور اظهار داشت: ما به جای مسئولانی که زبان عذرخواهی ندارند، بابت همه مشکلات از مردم سراسر کشور عذرخواهی می‌کنیم.

وی تأکید کرد: خطاب به مردم عزیزمان می‌گوییم که هر جا جلو رفته‌ایم به دلیل توجه به معیارهای انقلاب اسلامی بوده و هر جا عقب رفته‌ایم بی‌توجهی به معیارهای اسلام و انقلاب اسلامی بوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به مشکلات استان خوزستان اشاره کرد و گفت: خوزستان امروز درگیر مشکلاتی است که برای حل آنها تدابیر موقتی اتخاذ شده است؛ مردم خوزستان و به ویژه اعراب این استان از نجیب‌ترین و وفادارترین مردمان نسبت به انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب هستند.

رضوانی ادامه داد: مشکلات خوزستان علاوه بر شرایط جوی و اقلیمی دلایل دیگری هم دارد که از جمله آنها می‌توان به گماشتن مسئولان کم‌عرضه و سیاست‌زده که استانداری برای آنها سکوی پرتاب شده است، محرومیت‌های تشدیدشده در جنگ و کم‌کاری برای جبران این محرومیت‌ها پس از جنگ و نیز پدرخوانده‌های استان اشاره کرد.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود آیت‌الله رئیسی در دولت آینده برای حل اساسی مشکلات استان خوزستان اقدام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیسی بدون هیچ ملاحظه‌ای برای انتخاب همکارانی جهادی و کارآمد و با هویت و مشخص اقدام کند و بداند که استفاده از عناصر بی‌هویت به بهانه فراجناحی بودن و یا افراد فرصت‌طلب همیشه در اوج، منجر به ناکارآمدی کابینه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول