اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

افت 1400 دلاری بیت کوین در بازار جهانی/ بازار سراسر قرمز ارزهای مجازی

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد افت 1400 دلاری قیمت بیت کوین بودیم.

افت 1400 دلاری بیت کوین در بازار جهانی/ بازار سراسر قرمز ارزهای مجازی

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین نسبت به دیروز همین موقع 2.5 درصد ریخت و هم اکنون 37 هزار و 290 دلار در حال معامله است. 

این قیمت البته نسبت به هفته پیش 25 درصد رشد داشته، اما در مقایسه با قیمت دیروز که 38 هزار و 600 دلار بود، حدود 1400 دلار افت کرده است.

با احتساب قیمت امروز، ارزش کل بازار بیت کوین حالا به 700 میلیارد دلار رسیده و برای نخستین بار در طول چند هفته گذشته بازار بیت کوین حجم بالایی خورده و با خرید و فروش 1.1 میلیون بیت کوین 41 میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است.

تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم حالا به 18 میلیون و 767 هزار و 881 عدد رسیده است. اتریوم افت به مراتب جدی‌تری را نسبت به بیت کوین به ثبت رساند و با 5.3 درصد کاهش قیمت هم اکنون 2218 دلار خرید و فروش می‌شود.

باینانس کوین هم 3.8 درصد ریخت و 306 دلار در حال دست به دست شدن است. کاردان و ریپل هم هر کدام با 7 درصد افت قیمت به ترتیب 1.26 دلار و 62 سنت به فروش می‌رسند. دوج کوین البته سنگین‌تری سقوط را در میان ارزهای مجازی مطرح در معاملات امروز به ثبت رساند و با 12.5 درصد افت قیمت هم اکنون 20 سنت در حال خرید و فروش شدن است.

به طور کلی در معاملات امروز ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی 5.3 درصد کاهش یافت و به 1466 میلیارد دلار رسید. همانند بیت کوین شاهد حجم خوب معاملاتی در بازار ارزهای مجازی بودیم و 108 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته در این بازار پول جابجا شده است. تعداد ارزهای مجازی جهان هم امروز به 11 هزار و 64 رقم رسید. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول