اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راه‌یابی ۸ نفر از معلمان نهاوند به مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از راه‌یابی هشت نفر از معلمان نهاوند به مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس خبر داد.

راه‌یابی ۸ نفر از معلمان نهاوند به مرحله کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمدحسین دارایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفدهمین دوره جشنواره سراسری الگوهای برتر تدریس که همه ساله برگزار می‌شود هشت نفر از معلمان این شهرستان موفق به کسب رتبه برتر  استانی شده و به مرحله کشاورزی راه یافتند. 

وی افزود: مرحله استانی هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس در حالی به کار خود پایان داد که معلمان این شهرستان  توانستند بیشترین نفرات راه یافته به مرحله کشاورزی را ارز آن خود سازند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اضافه کرد: در این دوره از جشنواره، هشت نفر از معلمان نهاوند موفق به کسب رتبه های اول و دوم در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری شدند.

وی گفت: اسامی معلمان افتخارآفرین در این دوره از جشنواره  فردین احمدوند رتبه اول استان در درس آمادگی دفاعی، سعیده السادات عطاری رتبه اول استان در درس عربی، معصومه ساکی رتبه اول استان در درس فیزیک، سجاد احمدوند رتبه اول استان در درس فلسفه، پوران قیاسوند رتبه دوم استان در درس ادبیات، زینب سیاوشی رتبه دوم استان در درس روانشناسی، لادن خدارحمی رتبه دوم استان در درس علوم اجتماعی و محمدامین فلکی رتبه دوم استان در درس زبان انگلیسی هستند.

دارایی افزود: سال گذشته دو نفر از دبیران این شهرستان موفق به کسب رتبه اول و دوم جشنواره الگوهتی برتر تدریس در سطح کشور شده بودند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول