اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هر 10 دقیقه یک درگیری در بیمارستان‌های گلستان/ تمام تخت‌های اورژانس و راهرو‌های اورژانس بیمارستان‌های گلستان مملو از جمعیت است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به حجم بالای مراجعه بیماران به بیمارستان‌های استان از وقوع درگیری در هر 10 دقیقه در بیمارستان‌های استان خبر داد و خواستار رسیدگی جدی ستاد کرونا استان به مشکلات بیمارستان‌های استان شد.

هر 10 دقیقه یک درگیری در بیمارستان‌های گلستان/ تمام تخت‌های اورژانس و راهرو‌های اورژانس بیمارستان‌های گلستان مملو از جمعیت است

علی متکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: متاسفانه حجم مراجعه بیماران به بیمارستان‌های استان به اندازه‌ای است که دیگر تخت خالی برای پذیرش بیماران در برخی از بیمارستان‌های استان وجود ندارد و در مجموع در استان تخت‌های خالی به اندازه انگشتان دست است.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های نه تنها در پذیرش بیماران کرونا در استان دچار مشکل شده‌اند، حتی در پذیرش بیماران تصادفی، حوادث، اورژانسی و مشابه نیز دچار مشکل هستند.

*  تمام تخت‌های اورژانس و راهرو‌های اورژانس بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها مملو از جمعیت، بیمار و مراجعه‌کننده است/ تحمل و تاب‌آوری همکاران به‌خصوص پرستاران بیمارستان‌ها به پایین سطح ممکن رسیده است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: تمام تخت‌های اورژانس و راهرو‌های اورژانس بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها مملو از جمعیت، بیمار و مراجعه‌کننده است.

متکی گفت: این در شرایطی است که بسیاری از بیماران با دریافت خدمت درمان سرپایی به منزل هدایت شده و در منزل بستری و قرنطینه هستند.

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات موجود هر ۱۰ دقیقه در بیمارستان‌های استان یک درگیری با همکاران ما رخ می‌دهد و به واقع تحمل و تاب‌آوری همکاران به‌خصوص پرستاران بیمارستان‌ها به پایین سطح ممکن رسیده است.

* بیمارستان‌های گلستان وضعیت عادی و آرامی ندارد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: متاسفانه نیروی انتظامی هم در بیمارستان‌ها مستقر نیست و برقراری نظم بیمارستان و برخورد با این درگیری‌ها توسط نیروهای انتظامات بیمارستان انجام می‌شود که تقاضا داریم ستاد استانی در این خصوص چاره‌ای بیاندیشند.

متکی بیان کرد: تاکید می‌کنم وضعیت بیمارستان‌ها وضعیت عادی و آرامی ندارد و باید همه دست به دست هم دهیم تا شرایط به وضعیت بهتری تبدیل شود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول