اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست نفت مسجدسلیمان: خیالمان از پاکی تراکتور و مس‌رفسنجان راحت است/ مسئولان حواسشان به ما باشد

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از مسئولان شهری و استانی می‌خواهیم حواسشان بیشتر به ما باشد تا این اوضاع بحرانی را پشت سر بگذاریم.

سرپرست نفت مسجدسلیمان: خیالمان از پاکی تراکتور و مس‌رفسنجان راحت است/ مسئولان حواسشان به ما باشد

نعمت‌الله رضایی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان در آستانه دیدار هفته پایانی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: هفته گذشته مقابل گل گهر بازی خوبی انجام دادیم اما دچار بدشانسی شده‌ایم و نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. تیم ما وقتی عقب می افتد، خیلی خوب به بازی بر می‌گردد اما شانس با ما یار نیست و در بیشتر مسابقات به خاطر بدشانسی امتیاز از دست دادیم.

وی افزود: شرایط تیم خوب است و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند. همه اعضای تیم همدل و هم قسم هستند که در بازی آخر مقابل تیم خوب آلومینیوم به برد برسند. البته مساوی هم می‌تواند باعث بقای ما شود اما برای فرار از اما و اگرها به برد نیاز داریم. ان‌شاالله با تلاش بیشتر نتیجه خوبی بگیریم.

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا نگران دو بازی تراکتور- سایپا و ذوب‌آهن- مس رفسنجان که نتایج آنها روی منطقه سقوط تاثیر دارد، نیستند گفت: خیر، خیالمان از فوتبال پاک آذربایجان شرقی، تراکتور و فیروز کریمی راحت است. تیم‌های تبریزی ثابت شده هستند و همیشه با تمام تلاش بازی می‌کنند. از طرفی تراکتور برای ماندن در کورس سهمیه به برد در این بازی نیاز دارد. ضمن اینکه از مجموعه مس رفسنجان هم خیالمان راحت است. محمد ربیعی انسان مطمئنی است. این شهر مردمان خوب و با شرافتی دارد. نگرانی خاصی نداریم. ان‌شالله در هفته آخر فوتبال پاکی برگزار شود و ما هم ضرر نکنیم.

وی افزود: فدراسیون و سازمان لیگ حتما روی برگزاری مسابقات نظارت خوب و کاملی دارند. همین که بازی‌ها را همزمان برگزار می کنند، نشان می‌دهد به دنبال این هستند که شک و شبهه‌ای وجود نداشته باشد. خیالمان از این بابت راحت است و نگرانی خاصی نداریم.

رضایی در مورد اینکه چقدر به بقای نفت مسجدسلیمان امیدوار است، گفت: قطعا ماندنی هستیم. فقط تلاش می کنیم بازی آخر را با نتیجه خوبی پشت سر بگذاریم تا دل هوادارانمان شاد شود. همیشه حامی ما بوده‌اند و الان که شرایطمان سخت شده، انتظار داریم حمایت بیشتری از ما داشته باشند. از مسئولان شهری و استانی هم می‌خواهیم حواسشان بیشتر به ما باشد تا این اوضاع بحرانی را پشت سر بگذاریم. با پرداخت بخشی از مطالبات تیم می‌توانیم روحیه بازیکنان را بالا ببریم.

سرپرست نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: تیم جوانی داریم که درجایگاه واقعی خودش نیست. در همه بازی‌ها حریفانمان را تحت فشار قرار دادیم و به بازیکنان و کادرفنی خودمان باور داریم. مردم خوزستان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند و امیدواریم که با تلاش اعضای تیم و حمایت مسئولان، فصل را به خوبی و خوشی به پایان برسانیم تا سهمیه خوزستان در لیگ برتر حفظ شود و دلخوشی برای مردم زجر کشیده این استان و به خصوص شهر مسجدسلیمان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول