اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف 512 تن گندم قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از 512 تن گندم قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 25 میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی استان در دو هفته گذشته خبر داد.

کشف 512 تن گندم قاچاق در زنجان

رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی پلیس استان با قاچاق کالا خصوصا گندم مأموران انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی در دو هفته گذشته به کامیون حامل بار گندم مشکوک و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران انتظامی پس از توقیف کامیون‌ها در بازرسی از این خودروها بیش از ۵۱۲ تن گندم فاقد مجوز کشف کردند.

 سردار جهانبخش با اعلام این که ارزش گندم‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان، بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از کشف ۳ تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع خبر داد و گفت: نیروهای انتظامی استان در حین تردد در محور زنجان – طارم دو دستگاه وانت نیسان و کامیونت را توقیف و ۳ تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع از آنها کشف کرد.

 فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مبارزه با قاچاق و احتکار و فروش غیر قانونی اقلام مورد نیاز مردم جرم بوده و پلیس استان شبانه روزی محورها را کنترل و با متخلفان برابر قانون برخود می‌کند.

سردار جهانبخش همچنین از توقیف کامیون حامل مرغ‌های زنده فاقد مجوز حمل در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از احتکار و قاچاق اقلام ضروری، طرح شناسایی و دستگیری عاملان، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ بازار این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۳۳۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل کشف کردند که متهم به همراه محموله کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول