اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

نوبخت: خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایثارگران بالاترین افتخار است

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: همیشه خود را خدمتگزار انسان‌های بزرگ می‌دانم که فرزندان شهدا یادگاران این عزیزان بوده و امروز نخبگان شاهد و ایثارگر مایه فخر کشور هستند.

نوبخت: خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایثارگران بالاترین افتخار است

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار و تجلیل از همیاران منتخب طرح شاهد در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به‌ صورت همزمان از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: بیش از ۷ هزار نخبه و سرآمد در میان فرزندان شاهد و ایثارگر داریم و این مراسم قدرشناسی از این عزیزان است. همچنین در این مراسم باید از کسانی که راه را برای خدمت‌رسانی به ایثارگران تسهیل کردند تقدیر کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته برای خدمت‌رسانی به ایثارگران تصریح کرد: در روزهای آخر دولت دوازدهم از همکاری آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای رفع مشکلات و چالش‌های حوزه ایثارگران تشکر می‌کنم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به روزهای ابتدایی حضور خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در آن روزها برخی معتقد بودند بدلیل حجم بالای بدهی به ایثارگران و دستگاه‌های آموزشی و بیمه‌ای اساساً فرصت انجام فعالیت‌های فرهنگی وجود ندارد اما خوشبختانه با تدبیر آقای نوبخت نه تنها بخش زیادی از مشکلات مالی بنیاد حل شد بلکه کارهای بزرگ فرهنگی و آموزشی نیز صورت پذیرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم گفت: آقای اوحدی و همکارانشان در بنیاد شهید و امور ایثارگران فرصت خدمت به خانواده شهدا را پیدا کرده‌اند که بسیار با ارزش است.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بالاترین افتخار است، گفت: تمام لحظات حضور من در این جشنواره لبریز از آموزه‌های ارزشمند بود که آن را مغتنم می‌شمارم. همیشه خود را خدمتگزار انسان‌های بزرگ می‌دانم که فرزندان شهدا یادگاران این عزیزان بوده و امروز نخبگان شاهد و ایثارگر مایه فخر کشور هستند.

در مراسم پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جانباز قطع نخاع نسیم چنگایی از محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به دلیل تلاش در مسیر خدمات‌رسانی به ایثارگران تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول