اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

منتفی شدن تعطیلی دائمی صنوف استان در صورت رعایت موارد بهداشتی

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرستان‌های قرمز گفت: در صورت همکاری صنوف در رعایت موارد بهداشتی و تعطیل کردن واحد صنفی قبل از ساعت 20 شب، تعطیلی دائم منتفی است.

منتفی شدن تعطیلی دائمی صنوف استان در صورت رعایت موارد بهداشتی

غلامرضا قائدامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به موج پنجم شیوع کرونا، تنها گروه شغلی یک در شهرهای قرمز امکان فعالیت دارد و فعالیت گروه‌های شغلی ۲، ۳و ۴ با ممنوعیت همراه است اما در صورتیکه اصناف در این خصوص همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تعطیلی دائم صنوف منتفی خواهد بود.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اصناف با افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی در رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی و تعطیلی واحد صنفی خود قبل از ساعت ۲۰ می‌توانند به قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا کمک و از تعطیلی دائمی واحد صنفی خود جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد:  این تصمیم با توجه به ضرر و زیان جدی اصناف در این ایام کرونا از طرف کارگروه مقابله با ویروس کرونای استان گرفته شده است.

قائدامینی تاکید کرد: البته در صورتی که واحد صنفی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با بازرسان صمت تخطی کند، بدون مماشات آن واحد صنفی پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول