اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

المپیک توکیو| هوگ: در سرویس بهتر از ایران بودیم/ الان زمان جنگیدن است، نه پیش‌بینی

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا گفت: الان زمان جنگیدن است، نمی‌توان شرایط تیم‌های صعود کننده را پیش‌بینی کرد.

المپیک توکیو| هوگ: در سرویس بهتر از ایران بودیم/ الان زمان جنگیدن است، نه پیش‌بینی

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، گلن هوگ، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا پس از برد مقابل تیم ملی ایران اظهار داشت: ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که لهستان را برده بود و برد مقابل ونزوئلا را هم داشتند، اما ما با 2 شکست در این بازی حاضر شدیم و باید همه توانمان را می‌گذاشتیم  تا برنده باشیم. بازیکنان من امروز در سرویس‌ها نسبت به تیم ایران عملکرد بهتری داشتند و همین موضوع باعث شد که ما در ست نخست جلو بیفتیم و همین روند را ادامه دهیم.

 هوگ در پاسخ به این سوال که ضعف تیم ایران را در چه چیزی دیده، ادامه داد: سرویس‌های ایران نسبت به ما ضعیف‌تر بود، اما نسبت به 2 بازی قبل بهتر شده بود.

هوگ خاطرنشان کرد: ما در صورت شکست در این بازی دیگر شانسی برای صعود نداشتیم و همین موضوع دلیل محکمی بود تا تیم ما امروز تا این حد با انگیزه باشد؛ البته هنوز مسابقات ادامه دارد و ما باید این برد را فراموش کنیم و به بازی بعد مقابل ونزوئلا فکر کنیم.

سرمربی تیم ملی کانادا با اشاره به اینکه ایران و کانادا شرایط نزدیک به هم دارند، گفت: ما با هم از نظر فنی خیلی فاصله نداریم و اینطور نبود که قبل از بازی خودمان را بازنده بدانیم.

هوگ در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از نتیجه نهایی این گروه چیست و به نظرش چه تیم‌های صعود می‌کنند، تصریح کرد: هیچ پیش‌بینی نمی‌توان داشت. تیم‌ها بسیار نزدیک هستند و هر اتفاقی ممکن است بیفتد؛ اینجا المپیک است و همه تیم‌ها قابل احترام هستند. الان زمان جنگیدن است، نه پیش‌بینی.

وی در پایان به تیم ملی و مردم ایران ابراز علاقه کرد و گفت: من ایران را دوست دارم و از سفر به این کشور لذت می‌برم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول