اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تداوم رشد تعداد بیماران بستری بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی از افزایش تعدا بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۸۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

تداوم رشد تعداد بیماران بستری بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی

علی احمد آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، از افزایش تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان بر اثر بیماری سندروم حاد تنفسی خبر داد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۰۱ بیمار مبتلا به سندروم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی بستری شدند که تعداد ۴۱۶ نفر مشکوک به بیماری کرونا و ۸۴۴ نفر مبتلا به بیماری کرونا هستند.

وی ادامه داد: تعداد ۱۷۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که تعداد ۲۱ بیمار به دستگاه ونتیلانتور متصل بوده و از طریق تنفس مصنوعی اکسیژن دریافت می‌کنند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱ هزار و ۶۵۳ نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و از ابتدای واکسیناسیون تاکنون  به ۳۳۷ هزار و ۴۸۴ نفر واکسن کرونا تزریق شده است.

آقاپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج شهر استان از جمله ارومیه، خوی، شاهین‌دژ، چایپاره، ماکو در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و سفر به شهرهای قرمز استان ممنوع اعلام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول