اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز رقابت ۳۰۰۰ داوطلب کنکور کارشناسی‌ارشد در سمنان

نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری از آغاز رقابت حدود سه هزار داوطلب آزمون کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه خبر داد.

آغاز رقابت ۳۰۰۰ داوطلب کنکور کارشناسی‌ارشد در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پرویز ملک‌زاده، نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری پیش از ظهر امروز به خبرنگاران گفت: آزمون کارشناسی‌ارشد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در نوبت صبح روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، ششم، هفتم و هشتم مردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ملک‌زاده با بیان اینکه تعداد داوطلبان نسبت به پارسال یک هزار و ۳۵۸ نفر کاهش داشته است، افزود: در مجموع، دو هزار و ۹۴۹ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نماینده تام اختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری افزود: کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تعداد ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب دارد که امروز (چهارشنبه)، آزمون رشته‌های شناور با ۳۴ رشته و ۷۲ هزار و ۳۹۶ نفر داوطلب در حال برگزاری است.

او اضافه کرد:‌ کنکور کارشناسی ارشد روز پنج‌شنبه با ۳۴ رشته امتحانی و ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ نفر داوطلب ادامه یافته و روز جمعه (هشتم مردادماه) با ۶۳ رشته امتحانی و ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب پایان می‌یابد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول