اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

معاون اول قوه قضائیه: مبارزه با فساد و مفسد خط قرمزی ندارد

معاون اول قوه قضائیه گفت: مبارزه با فاسد و مفسد هیچ خط قرمزی ندارد و تمام رؤسای قوه قضائیه با این امر مقابله کردند.

معاون اول قوه قضائیه: مبارزه با فساد و مفسد خط قرمزی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در آئین تودیع و معارفه معاون قضائی قوه قضائیه و رئیس دیوان عدالت اداری ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: ما امروز در قوه قضائیه مدعی هستیم باید بر اساس سیره و رفتار امیرالمومنین قدم برداریم با این حال راه زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب در تأسیس قوه قضائیه مد نظر رهبری و طبق سیره امیرالمومنین داریم.

مصدق ادامه داد: جامعه باید قضاوت کند که ما در قوه قضائیه چقدر توانستیم در راستای سیره و منش امیرالمومنین رفتار کنیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز ضرورت دارد برنامه ریزی عملیاتی برای اجرای بندهای شش گانه حکم انتصاب ریاست قوه قضائیه که از سوی رهبر انقلاب اعلام شد، داشته باشیم و ضرورت تداوم اجرای سند تحول و آسیب شناسی یکی از برنامه‌های جدی ما است و همه دادگستری‌ها باید بر اساس سند تحول گام بردارند.

مصدق افزود: ما باید نگاه مردم را نسبت به قوه قضائیه در خصوص مردمی بودن تغییر دهیم، ما نباید شاهد روزی باشیم که گزارشی داشته باشیم مبنی بر اینکه فردی ۶ ماه معطل است تا یک رئیس دادگستری را ببیند.

وی تأکید کرد: مبارزه با فاسد و مفسد هیچ خط قرمزی ندارد و تمام رؤسای قوه قضائیه با این امر مقابله کردند.

معاون اول دستگاه قضا با بیان اینکه قوه قضائیه در برخورد با فساد و مفسد هیچ خط قرمزی ندارد، افزود: از وضعیت معیشت کارکنان قوه قضائیه اعم از اداری و قضایی راضی نیستم. هم جناب آقای رییسی و هم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای همواره در فکرشان هست که کمک کنند معیشت همکاران بهتر شود.

وی تاکید کرد: طرح‌هایی وجود دارد، نمایندگان مجلس هم همراه هستند و ریاست قوه قضایئه تاکید دارند که در این قضیه عزت کارکنان دستگاه قضایی و قاضی باید حفظ شود و این منافاتی با بحث مبارزه با فساد حتی کارکنان و قضات دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق خاطرنشان کرد: دادسرای انتظامی قضات و حفاظت اطلاعات قوی و قدرتمندانه در حال حرکت هستند و رویکرد آن‌ها رویکرد تذکری است و بحث مچ گیری مطرح نیست.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مظفری که پیش از این عهده دار معاونت قضایی قوه قضاییه بود به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری و حجت الاسلام والمسلمین رحیمی که در سمت معاون معاونت اول قوه قضاییه فعالیت داشت به عنوان معاون قضایی قوه قضاییه معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول