اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اقدامات بسیج دانشجویی البرز برای کمک به حل مشکلات خوزستان/ توزیع ۲۰هزار غذای گرم میان نیازمندان به مناسبت عید غدیر

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به مشکلات مردم خوزستان گفت: براساس بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکی از نیازهای مردم در خوزستان به منبع برای ذخیره آب است که در این راستا ۵۵ منبع آب تهیه و به این استان ارسال شد.

اقدامات بسیج دانشجویی البرز برای کمک به حل مشکلات خوزستان/ توزیع ۲۰هزار غذای گرم میان نیازمندان به مناسبت عید غدیر

جعفر فلاح نژاد مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی استان البرز در راستای کمک به مردم خوزستان گفت: براساس بررسی های صورت گرفته مشخص شد یکی از نیازهای مردم در خوزستان به منبع برای ذخیره آب است که در این راستا ۵۵ منبع آب تهیه و برای مردم استان خوزستان ارسال شد.

وی افزود: همچنین ۴۵۰۰۰ بطری ۱/۵لیتری آب معدنی نیز تهیه به استان خوزستان ارسال شد.

فلاح نژاد تاکید کرد: یکی از اقدامات دیگر در روزهای اخیر و بعد از شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان، ارسال ۸۵۰۰۰ قطعه ماسک بهداشتی برای مردم این استان بود که از سوی بسیج دانشجویی البرز صورت گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در ادامه با تبریک عید سعید قربان و غدیر و دهه ولایت گفت: ما برای عید غدیر هم فعالیت های جهادی زیادی داشتیم. در همین راستا ۲۰۰۰۰ غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: تهیه ۱۲۵۰ بسته معیشتی هر کدام به مبلغ۷۰۰ هزار تومان و توزیع در مناطق محروم استان، برگزاری جشن خیابانی در ۶ نقطه با حضور هنرمندان استانی، برگزاری ۱۲ مسابقه کتابخوانی در سطح استان، برگزاری ۱۰ مسابقه در فضای مجازی و برگزاری ۳ کاروان شادی در سطح شهر کرج به مناسبت دهه ولایت از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی البرز بود.

فلاح نژاد در پایان با اشاره به لزوم رعایت بهداشت و و پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: در همین راستا ما ۱۰۰۰ بسته بهداشتی تهیه در مناطق محروم استان میان نیازمندان توزیع کردیم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول