اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هماهنگی‌ بسیار خوبی از ابتدای شیوع کرونا در همه نیروها ایجاد شد

استاندار اصفهان گفت: از بدو شروع کرونا در استان اصفهان همدلی و هماهنگی‌های بسیار خوبی در همه نیروها ایجاد شد و به یاد ندارم در جلسات ستاد کرونا درخواستی را از سردار فدا داشته باشیم که به ما نه بگویند.

هماهنگی‌ بسیار خوبی از ابتدای شیوع کرونا در همه نیروها ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دو مرکز واکیسناسیون سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مصلی رهنان اصفهان اظهار داشت: از بدو شروع کرونا در استان اصفهان همدلی و هماهنگی‌های بسیار خوبی در همه نیروها ایجاد شد، به یاد ندارم در جلسات ستاد کرونا درخواستی را از سردار فدا داشته باشیم که به ما نه بگویند.

استاندار اصفهان ادامه داد: سردار فدا در هر شرایطی به ما این جمله «ما آماده‌ایم» را می‌گفت، به همین ترتیب وظیفه خود می‌دانیم که از آن‌ها تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: لازم است از عزیزان جبهه سلامت هم یادی کنیم که در همه عرصه‌ها زحمات بسیاری کشیدند، هیچگاه فراموش نمی‌کنیم که در شرایط سخت به دل مشکلات زدند و وضعیت را سامان دادند‌.

رضایی تصریح کرد: شرایط امروز استان هم مساعد نیست، در جلسه ستاد کرونا بحث این بود که در کاشان بیمارستانی هرچه سریع‌تر داشته باشیم، دست یاری داریم که در شرایط نه چندان خوب استان اصفهان باز هم در کنار ما باشید و کمک کنید.

استاندار اصفهان خطاب به مردم هم گفت: کرونا یک بیماری جدی است، راهی جز استفاده از واکسن و رعایت پروتکل‌ها نداریم‌.

وی ادامه داد: کشور ما در تحریم است، محدودیت‌های زیادی داریم، در سطح ملی خیلی تلاش کردند که از روز اول واکسن وارد کنند، اما استکبار جهانی با تحریم‌های خود اجازه نداد سریعا واکسن به دست ما برسد، با این حال خودمان شروع به تلاش کردیم و نتیجه هم داد؛ مقام معظم رهبری هم تزریق واکسن را انتخاب کردند و انتخابشان هم واکسن ایرانی بود.

رضایی با اشاره به اینکه در انتخاب واکسن توسط مقام معظم رهبری پیامی برای ما است، عنوان کرد: البته این مسأله وظیفه ایجاد مرکز واکسیناسیون را بر دوش ما سنگین‌تر کرد تا بتوانیم با این کار افرادی را از مرگ نجات دهیم، از مردم می‌خواهیم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، زیرا حداقل نتیجه واکسن نجات از مرگ به وسیله کرونا است.

سنگر مبارزه ما امروز در مقابل کرونا است

در ابتدای مراسم، سید احمد قریشی، فرمانده ناحیه امام رضا(ع) نیز با تأکید بر حضور به موقع بسیج در ابتدای شروع کرونا گفت:  بعد از درگیری با کرونا در بسیج تحت عنوان قرارگاه شهید سلیمانی کار خود را آغاز کردیم که در آن قرارگاه بسیج موظف شد در برابر این مشکلی که کشور را فراگرفته است، نقش‌آفرینی کند.

وی ادامه داد: در گام نخست، شیرزنان و دلاورمردان بسیجی، اقدام به بهداشت و گندزادیی از محیط کردند، در گام دوم به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی اقدام کردند، در گام سوم مقوله بیماری و در گام فعلی هم که این جلسه برای آن ترتیب داده شده است، راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون عمومی است.

قرشی در پایان سخنان خود تصریح کرد: در تاریخ ۲۷ تیرماه که این موضوع به ما ابلاغ شد، طی جلسه که با امام جمعه رهنان داشتیم تقریبا در ۱۰ روز با همت جهادی این مرکز با این عظمت افتتاح شد که به مردم شهید پرور اصفهان ارائه خدمت خواهد کرد.

همچنین حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه منطقه رهنان، با قدردانی از افتتاح این مرکز در منطقه رهنان اصفهان گفت: بعد از پیشنهاد سپاه صاحب‌الزمان و دانشگاه علوم پزشکی احتمال داده بودیم که به زودی ممکن است وضعیت قرمز تمام شود و برای مراسمات ماه‌های آینده این مکان را نیاز داشته باشیم، اما با صحبت با اهالی محله به این نتیجه رسیدیم که ما مأمور به انجام وظیفه هستیم و امروز سنگر ما در مبارزه با کرونا است، بنابراین با افتخار این مصلی را در اختیار قرار دادیم تا واکسیناسیون انجام بگیرد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: همه به صورت جهادی در حال تلاش هستند که افتخار می‌کنیم که بتوانیم در راه سلامت مردم قدمی برداریم‌.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ر۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول