اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فراگیر شدن آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اذعان به فراگیر شدن آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه گفت: دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر آسیب کلی، به لحاظ منابع درآمدی هم آسیب جدی دیده است.

فراگیر شدن آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی محمدی در جلسه هم‌اندیشی تشکیل اتاق فکر و رسانه با اشاره به برگزاری جلسات قبلی با اصحاب رسانه اظهار کرد: این جلسات در راستای هماهنگی و بهره‌مندی نظرات مختلف برای کاهش هزینه‌ها در روابط عمومی‌ است، چرا که برخی‌ها معتقد هستند روابط‌عمومی‌ها به صورت سنتی و پرهزینه اداره می‌شوند و اطلاع‌رسانی‌ها هم بنا به شواهد موجود که عدم ایجاد رفتار اجتماعی است، موثر نبوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان هدفمند شدن اقدامات در دانشگاه علوم پزشکی را از دلایل برگزاری جلسات متعدد اعلام و تصریح کرد: همه باید برای بهبود امور تلاش کنیم.

وی با اذعان به فراگیر بودن آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه افزود: دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر آسیب کلی، به لحاظ منابع درآمدی هم آسیب جدی دیده است.

محمدی تاکید کرد: کسب مشارکت اجتماعی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی است، بنابراین تلاش می‌شود، سلامت اجتماع‌محور پیش برود.

برنامه‌ریزی هدفمند نیازمند توجه به ابعاد مختلف امور حوزه سلامت است

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان هم در این جلسه حضور ذینفعان در جلسات را از تاکیدات بانیان تفکرات برنامه‌ریزی دانست و افزود: تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد و نتیجه‌گرایی یا اثرگذاری از دیگر اهداف هر نوع برنامه‌ریزی و عمل در این حوزه است.

علیرضا شغلی به ماموریت یونیسف برای جامعه پزشکی اشاره و تصریح کرد: تردید و دو دلی در حوزه واکسن در کشور ما وجود دارد که در این مورد اقدامات تحقیقی انجام شد که در این رابطه منابع اطلاعاتی کارکنان بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گرفت که نتایج قابل تاملی را در پی داشت و در مورد سایر اقشار هم اقدام شده که نتایج به زودی منتشر می‌شود.

وی تاکید کرد: انجام کار مطالعات بانیان حوزه سلامت را در اجرای برنامه‌های مربوط یاری خواهد کرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه گویا وزارت بهداشت در جریانات مختلف پیش آمده برای حوزه بهداشت و درمان حالت تدافعی دارد، ادامه داد: این در حالی است که این وزارتخانه باید هدایت‌گر حوزه تخصصی باشد.

دسترسی به اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی به سخت است

در ادامه جلسه مدیر خبرگزاری فارس در زنجان با اشاره به تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و تلاش، شبانه روزی آنها در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ اظهار داشت: همه کادر درمان شامل پزشکان و پرستاران در ۱۶ ماه گذشته جهادی کار کردند و از جان مایه گذاشتند.

قنبر رسولی با بیان اینکه در این مدت پیک‌های مختلفی را تجربه کردیم، تصریح کرد: قدردان تلاش‌های کادر درمان هستیم چرا که جامعه سلامت جانانه در این مدت تلاش کردند.

وی با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گفت: متاسفانه دسترسی به اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی به سختی انجام شده و عملا رسانه‌ها دسترسی مناسبی به اطلاعات و مسؤولان دانشگاه نداشتند.

مدیر خبرگزاری فارس در زنجان با بیان اینکه در زمینه تولید محتوا و اخبار اصحاب رسانه با سختی‌های زیادی روبه‌رو شدند، ادامه داد: عدم دسترسی به منابع موجب شد تا رسانه‌ها در استان آن طور که می‌شد نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی با بیان اینکه باید همکاری بین رسانه و دانشگاه به خوبی انجام شود، تصریح کرد: عدم پاسخگویی درست و صحیح و به موقع از سوی مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی باعث شد تا رسانه‌ها نتوانند دسترسی به اخبار صحیحی داشته باشند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول