اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

فهرست کابینه پیش از پایان موعد قانونی نهایی می‌شود/ ارائه نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی به رئیسی

در ادامه فرآیند انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم، فعالیت کارگروه های تخصصی به مراحل پایانی خود نزدیک شده و این کارگروه‌ها به زودی لیست نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی را به دفتر رئیس‌جمهور منتخب ارائه خواهند کرد.

فهرست کابینه پیش از پایان موعد قانونی نهایی می‌شود/ ارائه نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی به رئیسی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در ادامه فرآیند انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم، فعالیت کارگروه های تخصصی به مراحل پایانی خود نزدیک شده و این کارگروه ها پس از انجام بررسیهای دقیق و ارزیابی کارشناسی توانمندی‌های مدیریتی و صلاحیت‌های تخصصی نفرات پیشنهاد شده، ارزیابی برنامه ارائه شده از سوی هر یک از افراد، تحقیق از صاحبنظران ذی صلاح درباره ایشان و نیز انجام مصاحبه با افراد مد نظر، به زودی لیست نفرات پیشنهادی برای هر جایگاه مدیریتی را به دفتر رئیس‌جمهور منتخب ارائه خواهند کرد.

در همین حال برای تک تک نفرات پیشنهادی در دفتر رئیس جمهور منتخب پرونده ای شامل نتیجه بررسی تخصصی کارگروه، نظرات کارشناسان امین به موازات نتیجه کارگروه ها و استعلام صلاحیت از نهادهای مربوطه تشکیل گردیده است.

نتیجه این بررسی‌ها و اطلاعات بصورت مرحله به مرحله در اختیار آیت الله رئیسی قرار گرفته و در نهایت رئیس جمهور منتخب پس از مطالعه و بررسی همه جانبه مطالب ارائه شده، شخصا با گزینه های اولویت دار گفتگو نموده و نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام خواهد کرد.

بر این اساس پیش بینی می شود فهرست اعضای دولت سیزدهم پیش از پایان موعد مقرر قانونی، نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول