اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اصحاب رسانه میدان را خالی کنند ضربه زدن دشمنان به انقلاب بیشتر می‌شود

امام جمعه ابرکوه گفت: هر اندازه اصحاب رسانه میدان را خالی کنند، بدخواهان میدان را جهت آسیب رسانی به وحدت عمومی و اهداف انقلاب و نظام گسترده می بینند.

اصحاب رسانه میدان را خالی کنند ضربه زدن دشمنان به انقلاب بیشتر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، گفت: اصحاب رسانه انصافاً متحمل زحمات طاقت فرسایی هستند که اگر شوق و ذوق و علاقه به این کار نبود، انگیزه دیگری نمی توانست محرک آنان در جهت ایفای نقش و رسالت شان باشد.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: عشق به کار خبری، تلاش در جهت آگاهی بخشی به مردم، به روز رساندن اطلاعات و آگاهی عمومی فرصتی را برای مردم و شهرستان ایجاد می کند تا در زمینه دفع دسیسه ها و از بین بردن نقشه های بدخواهان از این فرصت بهره برداری کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: به هر اندازه که اصحاب خبر و رسانه در صحنه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم باشند به همان اندازه بدخواهان در جهت  ایجاد جو کاذب یأس و نا امیدی برای مردم ناموفق می شوند. از سوی دیگر هر اندازه اصحاب رسانه میدان را خالی کنند، بدخواهان میدان را در جهت آسیب رسانی به وحدت عمومی و اهداف انقلاب و نظام اسلامی گسترده می بینند.

حسینی ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، اذعان کرد: نماز جمعه از ابتدا تا کنون به عنوان پایگاه انقلابی و خاستگاه انقلابیون، نشر اندیشه های انقلابی و ولایی و به عنوان جایگاه بیان و ابراز مطالبات به حق مردم، دفاع از حقوق، منافع و منابع آنان بوده است.

وی یادآور شد: تیتر عملی نماز جمعه که مورد هدف ستادهای اقامه نماز جمعه نیز هست، بها دادن به نیروهای انقلابی و جذب حداکثری مردم به نماز جمعه بوده است. نماز جمعه به عنوان پایگاه معرفتی و سیاسی نیروهای انقلاب نقش آفرین بوده و امام جمعه بنا را بر این داشته که به نیروهای کارآمد و ولایی بها دهد و از سوی دیگر در مورد عملکرد منفی نیروهای نفوذی، آسیب رسان مرموز که با چراغ خاموش فعالیت می کنند را افشاگری کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با بیان اینکه مردم باید بدانند نیروی انقلابی درمان بخش درد مردم در بخش های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، گفت: عملکرد های ضعیفی که متأسفانه تا کنون شاهد بودیم همه در قالب تهدید برای ما و نظام و انقلاب تعریف شده است.

این مسئول ادمه داد: باید از این پس با روی کار آمدن دولت جوان و تحول بخش سعی کنیم نیروهای کارآمد، انقلابی، سالم و بدون انگیزه های مفرط اقتصادی را در رده مسئولیت های نظام تعریف کنیم و از سوی دیگر عناصر ناکارآمد، آسیب رسان، نفوذی، سودجو و منفعت طلب را کنار گذاشته و پرونده سیاهشان را برایم مردم باز کنیم.

رئیس مجمع بسیج شهرستان اذعان کرد: غنی سازی مردمی در خطبه ها چیزی است که مرتبط با نظام و منظومه عملی انقلاب و سیره امامین انقلاب بوده و رهبر هم نسبت به این موضوعات تأکید دارند. خطبه ها و مواضع خطیب جمعه باید محل تقویت نظام و بصیرت بخشی انقلابی به مردم باشد.

حسینی ادامه داد: قرارگاه مواسات و احصاءنقاط  قوت و ضعف مسئولین و بهسازی ترکیب قرارگاه فرهنگی و انقلابی به نام نماز جمعه باید با رویکرد مشفقانه و استقبال تمام انقلابیون تجلی پیدا کند. خطیب جمعه باید چتر هدایت را بر سر همه تشکل های انقلابی بگستراند و نماز جمعه را جایگاه امید و ارتقا نظام قرار دهد.

 انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول