اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مانور سلامت همزمان با دهه ولایت در بقعه متبرکه امامزاده سید محمد(ع) باشت

مسئول نمایندگی دفتر اوقاف و امور خیریه شهرستان باشت گفت: به مناسبت دهه ولایت از ( ۲۹ تیر تا ۷مرداد) ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان باشت درحال برگزاری است.

برگزاری مانور سلامت  همزمان با دهه ولایت در بقعه متبرکه امامزاده سید محمد(ع) باشت

محمد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک دهه ولایت و عید غدیرخم گفت: به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، مانور  سلامت در  بقعه متبرکه امامزاده سید محمد(ع) روستای سرآبیز شهرستان باشت برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان باشت بیان کرد: علاوه بر پایش سلامت و غربالگری مادران، ویزیت رایگان زائران، گرفتن تست فشار خون و ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ سلامت در بین مردم، ترویج وقف در حوزه دارو، درمان و سلامت از دیگر اهدافی بوده که با برگزاری مانور سلامت پیگیری می‌شود.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: در برگزاری این مانور سلامت از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت جناب آقای حسنی ، خانم دکتر اکبر پور ، خانم مردای و اقای امیری و اصحاب رسانه  نیز که مشارکت کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول