اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اهدای 35 مورد کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با عید غدیر ۳۵ زوج نیازمند کمیته امداد استان با حمایت و مساعدت این نهاد راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را در این روز بسیار مبارک آغاز می کنند.

اهدای 35 مورد کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: اگر فلسفه غدیر به درستی درک شود عاشورای دیگری تکرار نخواهد شد و مسئله غدیر منحصر به زمان و مکان خاص نبوده و به عنوان یک جریان ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه وظیفه کارگزاران محرومیت زدایی نظام در کمیته امداد، درک صحیح از اهداف غدیر و حرکت بر محور ولایت به ویژه ایفای نقش موثر در حوزه واگذار شده به این نهاد است، افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبیینی برای مددجویان تحت حمایت با هدف بیان فلسفه غدیر و بزرگداشت این روز با عظمت و تأثیرگذار در جریان‌سازی اسلام ناب محمدی(ص) از برنامه‌های این نهاد همزمان با این ایام است.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی،‌ نشست‌های بصیرتی در بستر فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع فلسفه غدیر و غدیرشناسی، ارسال مطالب مرتبط با غدیر به دانش آموزان تحت حمایت و... از برنامه‌های مهم اجرایی این نهاد در این ایام عنوان کرد و افزود: اجرای طرح احسان علوی به منظور ترویج اطعام غدیر از برنامه‌های دیگر اجرایی کمیته امداد استان زنجان بوده که برنامه‌ریزی شده است تا با همکاری ۱۳۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان عملیاتی شود.

صفری اضافه کرد: در کنار اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی برای خانواده‌های تحت حمایت در روز عید غدیر و ایام منتهی به این روز با عظمت،‌ ۳۵ زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز با حمایت و مساعدت این نهاد راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را در این روز بسیار مبارک آغاز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه غدیر فرصت مناسبی برای تبیین و جریان‌سازی اندیشه و تفکر علوی و فاطمی در حوزه یتیم نوازی و رسیدگی به نیازمندان است، افزود: با همین نگاه و با هدف جاری کردن فضای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و گفتمان‌سازی برای رسیدگی به ایتام، حامی یابی برای فرزندان عزیز ایتام تحت حمایت در قالب «پویش ایران مهربان » از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در روز عید سعید غدیر است.

وی اضافه کرد : به منظور زمینه سازی برای مشارکت خیران زنجانی در اطعام نیازمندان و خانواده‌های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان «طرح احسان علوی» با همکاری ۱۳۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان در روز عید سعید غدیر خم اجرا می‌شود.

صفری به برنامه‌های فرهنگی این نهاد در عید غدیر اشاره کرد وادامه داد: تجلیل و تکریم حامیان سادات همکار با برنامه‌های این نهاد، بازدید از خانواده‌های سادات تحت حمایت در قالب طرح مفتاح‌الجنه، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع غدیر شناسی برای فرزندان و دانش‌آموزان تحت حمایت از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در دهه امامت و ولایت و روزهای منتهی به عید سعید غدیر است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول