اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

برادران گرایی امیدوار به کسب مدال طلای المپیک توکیو

محمد علی و محمدرضا گرایی نمایندگان اوزان 67 و 77 کیلیوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان امیدوار به کسب مدال طلا در المپیک توکیو هستند.

برادران گرایی امیدوار به کسب مدال طلای المپیک توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس، برادران گرایی نمایندگان اوزان 67 و 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک توکیو در مورد شرایط خود پس از حضور در دهکده بازی های المپیک توکیو می گویند.

محمدعلی گرایی گفت: در این یک روزی که رسیدیم زیاد اذیت نشدیم و در فرودگاه هم زیاد معطلی نکشیدیم. در محل اقامت خود مستقر شده ایم و یک تمرین سبک انجام دادیم و انشاءالله فردا در سالن تمرین، بسم الله را می گویم تا ببنینم در روز مسابقه چه پیش می آید.

وی ادامه داد: خدا را شکر شرایط و وضعیت خوبی دارم، تمرینات خوبی انجام دادیم و کم نگذاشتیم و انشاء الله خدا جواب زحماتی را که کشیده ایم با یک مدال خوشرنگ به ما بدهد.

محمد رضا گرایی نماینده وزن 67 کیلوگرم نیز گفت: امروز اولین تمرین خود را درتوکیو برگزار کردیم که یک تمرین دوومیدانی سبک بود. فردا تمرین مرور فن را در سالن تمرینات مسابقات داریم. شرایطم خوب است و آمادگی مطلوبی دارم  و آمده ام برای کسب مدال طلا بجنگم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول