اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جشن آزادی ۱۶ زندانی به مناسبت عید سعید غدیر خم

سرپرست اداره کل زندان‌های استان زنجان گفت: به مناسبت عید غدیرخم 16 زندانی زنجانی آزاد شدند.

جشن آزادی ۱۶ زندانی به مناسبت عید سعید غدیر خم

حجت‌الاسلام حسین بنیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به میمنت فرا رسیدن عید غدیر خم، با اهدای 16 شاخه گل، ۱۶ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد و مالی زندان‌های استان در دهه ولایت از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: امروز با همت نیکوکاران و خیرین استان و به همراهی مسؤولین قضایی شاهد آزادی جمعی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان هستیم که خوشحالی خانواده‌های آنان در این ایام، بهترین نتیجه برای تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران زندان‌ها در حوزه‌های مختلف است.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان زنجان افزود: در کنار پیگیری‌های قضایی برای قبولی اعسار و آورده محکومین، تلاش‌های مددکاران برای جلب رضایت شکات پرونده و کمک‌های بلاعوض از سوی ستاد دیه که به همت خیرین و نیکوکاران استان صورت گرفته است نقش بسزایی در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان داشته است.

دادستان زنجان نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های خیرین و نیکوکاران استان برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند بیان کرد: استان زنجان دارای ویژگی‌های منحصر به فرد در حوزه مشارکت مردمی و دارای ظرفیت‌های چشمگیر در سازش پرونده‌های قضایی است.

حجت‌الاسلام محسن کرمی از تلاش‌های مددکاران زندان‌های استان که نقش مهمی در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارند قدردانی کرد و افزود: قضات پرونده به دلیل نزدیکی مددکاران به زندانیان بعضاً آسان تر و راحت‌تر از خود متهم دلایل مددکاران را مورد پذیرش قرار می‌دهند که ضروری است مددکاران زندان‌ها از این فرصت برای ایجاد ارتباط هر چه بهتر با قضات پرونده استفاده کنند.

وی بر انتخاب مسیر درست توسط زندانیان پس از آزادی از زندان تاکید کرده و تعیین سرنوشت هر انسان را متکی به اقدامات و خواسته‌های شخصی قلمداد و اظهار امیدواری کرد: فرصت زندان زمان بسیار مناسب برای بازگشت از راه‌های غلط و نادرست زندگی و قدم نهادن در مسیر صحیح است و هر کس می‌تواند پس از آزادی نسبت به انتخاب مسیر و پذیرش مسؤولیت این انتخاب اقدام کند.

حجت‌الاسلام محسن کرمی تصریح کرد: خوشبختانه با کمک خیرین، 16 زندانی مرد و یک زندانی زن با کمک‌های ستاد دیه استان و خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد و موجبات خوشحالی خانواده‌های آنان در این ایام عزیز فراهم شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول