اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ورود ۴۰۰ دستگاه جدید به کارخانه پوشش/حذف پلتفرم‌های پرکاربرد صحت ندارد

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از ورود بیش از ۴۰۰ دستگاه جدید به کارخانه پوشش خبر داد و گفت: در گیلان صنایع بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند به اقتصاد استان کمک کنند که با ورود این تعداد دستگاه در کارخانه پوشش، بیش از ۸۵ درصد زیرساخت‌های آن فراهم خواهد شد.

ورود ۴۰۰ دستگاه جدید به کارخانه پوشش/حذف پلتفرم‌های پرکاربرد صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی ظهر امروز در دیدار با مدیران خبرگزاری‌های استان گیلان در دفتر خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایداری خود را مدیون خون پاک شهیدان و اطاعت مردم به ولی‌فقیه است، اظهار کرد: پایداری انقلاب منوط به داشتن رهبری و اطاعت از ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری است زیرا وجود امام  باعث می‌شود مسیر انقلاب منحرف نشود.

وی با اشاره به نقش امام راحل (ره) در اداره کشور در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس هجمه‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی بوده و منافقین در کنار رژیم بعث عراق درصدد نابودی و زدن ضربه مهلک به نظام بودند ولی مردم با تبعیت از امام‌ راحل (ره) اجازه چنین کاری را به استکبار ندادند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اصحاب رسانه گیلان در شناسایی و حل بسیاری از مشکلات این استان افزود: اصحاب رسانه رسالت خود را یعنی اطلاع‌رسانی و تلاش برای حل مشکلات مردم را انجام می‌دهند و اگر همراهی مسؤولان و رسانه بیشتر و به بیراهه نرود قطعاً بخش اعظمی از مشکلات گیلان برطرف می‌شود.

احمدی با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با اعضا دولت دوازدهم بیان کرد: بی‌اعتمادی به غرب در دولت تدبیر و امید ثابت‌شده و تا زمانی که جمهوری اسلامی وجود دارد فتنه و  ‌جنگ هم وجود دارد.

وی مهم‌ترین راه‌حل برای حل مشکلات کشور را استفاده از مدیران کارآمد و در طراز جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از ایرادات دولت فعلی عدم استفاده از مدیران کارآمد بوده، لذا در دولت بعدی باید از مدیران متخصص، انقلابی، جهادی و دارای سوابق درخشان استفاده کند زیرا بعد از ۴۳ سال دیگر زمان حل مشکلات است نه بازگو کردن آن.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام مؤثر مجلس در تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی بیان کرد: بعضاً در فضای مجازی به‌ناحق شاهد ریختن آبروی یک انسان بودیم که زندگی فردی و اجتماعی فرد را تحت تأثیر قرار داده و حتی منجر به خودکشی شده است لذا یکی از اهداف این طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی است.

احمدی هجمه‌های وارد شده علیه مجلس در خصوص چرایی تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی را ناحق دانست و گفت: مسدودسازی پلتفرم‌های پرکاربرد مانند اینستاگرام و واتس‌آپ، برنامه مجلس نبوده و‌ در طرح موردنظر هم وجود ندارد ولی باید ایرادات مطرح‌شده در این‌ طرح را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه در کشوری مثل آمریکا ۳۷۰ قانون در خصوص فضای مجازی وجود دارد، افزود: در جمهوری اسلامی یک قانون هم در خصوص چگونگی استفاده از فضای مجازی وجود ندارد که نتیجه آن ناهنجاری‌های موجود در فضای مجازی بوده است.

به گفته عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیری درباره این پلتفرم‌ها مانند اینستاگرام و واتس‌آپ که ده‌ها میلیون نفر از آن‌ها استفاده می‌کنند و هزاران کسب‌وکار در آن‌ها جریان دارد از اهمیت زیادی برخوردار است و پیچیدگی‌های فراوانی دارد و باید در خصوص آن‌ها متغیرهای زیادی را مدنظر قرار دهیم.

احمدی با گله‌‌مندی از عملکرد دولت در حل مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را با مشکل مواجه کرده است و در زمینه اقتصادی بسیار ضعیف هستیم.

وی زباله سروان را یکی از اولویت‌های نمایندگان مجلس در دولت بعدی دانست و تصریح کرد: در گیلان معضلات بسیار زیادی ازجمله زباله سروان و صنایع وجود دارد لذا انتظار ما از دولت بعدی این است با انتخاب مدیران انقلابی و کارآمد برای گیلان به حل این مشکلات کمک کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با تأکید بر لزوم ‌توجه‌ به حل مشکل پسماند سروان در این استان گفت: زباله سروان یکی از اولویت‌های اصلی استان بوده و علیرغم اینکه سالیان سال برای آن هزینه شده ولی بی‌نتیجه بوده است.

بنا بر گفته احمدی پسماند سفره‌های زیرزمینی را آلوده و برای مردم مشکلاتی جسمانی را ایجاد کرده است لذا باید برای آن راهکار ایجاد شود.

وی از ورود بیش از ۴۰۰ دستگاه جدید به کارخانه پوشش خبر داد و بیان کرد: در گیلان صنایع بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند به اقتصاد استان کمک کنند که در این راستا بیش از ۴۰۰ دستگاه در کارخانه پوشش استارت خورده و بیش از ۸۵ درصد زیرساخت‌های آن  فراهم خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اتفاقات رخ داده در کارخانه رشت الکتریک یک فاجعه بی‌سابقه در صنایع کشور بوده است، افزود: اتفاقات رخ داده در رشت الکتریک فاجعه بی‌سابقه‌ای در کشور و گیلان بوده ولی با پیگیری‌های صورت گرفته دو نفر از عوامل اصلی به بازداشت رفته و در تلاشیم حق افراد تضییع‌شده جبران شود.

احمدی با انتقاد از وجود تنها یک بیمارستان تأمین اجتماعی در گیلان گفت: حال بیمارستان و امکانات ما خوب نیست و چرا‌ باید در گیلان  برخلاف مازندران که پنج بیمارستان تأمین اجتماعی دارد فقط یک بیمارستان تأمین اجتماعی وجود داشته باشد؟

وی با اشاره به تذکر خود به وزیر جهاد در خصوص خرید تضمینی برنج گفت: در مجلس پیگیر خرید تضمینی برنج هستیم و رایزنی‌هایی با نمایندگان انجام و شده است زیرا برنج یکی از محصولات استراتژیک برنج است.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش سهمیه برق گیلان با پیگیری نمایندگان گفت: سهمیه برق استان به‌اندازه سال ۹۵ دیده‌شده بود که زیبنده استانی مثل گیلان نبوده و درنتیجه با پیگیری مجمع نمایندگان گیلان در مجلس سهمیه این استان بیشتر شد.

احمدی با اشاره به آسیب‌های وارد شده به صنایع گیلان در اثر قطعی برق بیان کرد: در چند هفته گذشته با قطع همکاری برق بسیاری از کارخانه‌های گیلان با آسیب جدی مواجه شده و برخی آب به دلیل صرفه‌جویی در مصرف برق تعطیل شدند ولی اکنون این مشکل خوشبختانه برطرف شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول