اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اتمام ریل‌گذاری راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز/ بهره‌برداری قطعی در هفته دولت

استاندار آذربایجان‌شرقی از اتمام ریل‌گذاری راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز به طول 44 کیلومتر خبر داد و گفت: بهره‌برداری قطعی از این مسیر ریلی، هفته دولت امسال انجام می‌شود.

اتمام ریل‌گذاری راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز/ بهره‌برداری قطعی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های ریلی کشور که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، هیچ پروژه‌ای ۲ بار افتتاح نشد و دولت تأکید داشت که تنها زمانی یک پروژه افتتاح می‌شود که تکمیل و آماده بهره‌برداری شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز به مرحله اتمام ریل‌گذاری تا ایستگاه خاوران تبریز رسیده و دوست داشتیم که همزمان با عید غدیر این پروژه را افتتاح کنیم؛ اما برخی نواقص وجود داشت که بهره‌برداری ایمن از پروژه را تحت تأثیر قرار می‌داد و باید رفع می‌شد.

پورمحمدی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پیمانکاران پروژه برای اتمام ریل‌گذاری مسیر بستان‌آباد تا ایستگاه خاوران تبریز، گفت: امیدواریم همین جدیت و تلاش برای رفع نواقص هم صورت گیرد تا در هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری قطعی از این مسیر ریلی باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راه‌آهن تبریز- میانه جزو آرزوهای مردم استان بود، یادآور شد: این پروژه از 19 سال پیش آغاز شده بود، اما این افتخار دولت تدبیر و امید بود که توانست با سرمایه‌گذاری و تلاش جدی این پروژه را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به افتتاح مسیر میانه تا بستان‌آباد در سال 98 با حضور رئیس جمهور، تصریح کرد: از سال گذشته برای ادامه مسیر تا ایستگاه خاوران تبریز، 1500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد و با وجود اینکه این مسیر دشواری‌‌های خاص خود را داشت اما با تلاش و همت مجریان و پیمانکاران پروژه تکمیل شد.

گفتنی است، در هشتاد و ششمین برنامه افتتاح طرح‌های مهم ملی، چندین پروژه ریلی و جاده‌ای کشور با دستور رئیس جمهور افتتاح و اتمام ریل‌گذاری ۲ مسیر ریلی از جمله مسیر بستان‌آباد- تبریز اعلام شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول