اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای ۵ پروژه انتقال آب در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ساخت ۱۸ منزل مسکونی برای ولی‌نعمتان انقلاب، اجرای ۵ پروژه انتقال آب، اهدای ۳۰ سری جهیزیه و پخت بیش از یک‌صد هزار پرس غذای گرم در دستور کار جهادگران بسیج سازندگی بوده است.

اجرای ۵ پروژه انتقال آب در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امید محترمی ظهر امروز در جمع گروه‌های جهادی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای مستقر در روستای گل‌تپه اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم بسیج سازندگی توانمندسازی، حمایت و پشتیبانی از اردوهای جهادی است که این رویکرد در طی این سال‌ها موجب تخصصی شدن گروه‌های جهادی شده که در سطح استان مرکزی ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی با رویکرد تخصصی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی افزود: بسیج سازندگی پناهگاه جهادگران و تلاش گران برای خدمت به مردم و جامعه است و با رویکرد امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی از گروه‌های جهادی حمایت می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: گروه‌های جهادی به عنوان موتور پیشران جامعه اسلامی نقش مهمی در اعتلا و پیشرفت جامعه دارند و بسیج سازندگی با رویکرد تسهیل گری در حرکت‌های جهادی بسیج در این راستا گام برمی‌دارد.

محترمی ادامه داد: جهادگران بسیج سازندگی با جهاد مستمر خود در عرصه‌های مختلف همواره تهدیدات را به فرصت‌ها تبدیل کرده‌اند و در همه میدان‌های خدمت‌رسانی حضور فعال داشته‌اند.

وی اضافه کرد: مهمترین وظیفه گروه‌های جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی کادر سازی برای انقلاب است و اردوهای جهادی امروز علاوه بر رویکرد خدمت به مردم نقش مهمی در تربیت و پرورش مدیران آینده ایران اسلامی دارند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج در دهه امامت و ولایت همچون سایر مقاطع برنامه‌های ویژه‌ای برای اطعام نیازمندان، ساخت منازل محرومین، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم  برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی، اهدای جهیزیه و اجرای نهضت کمک مومنانه داشتند که بیش از ۹۰ گروه جهادی در این راستا نقش‌آفرینی کردند.

محترمی یادآور شد: ساخت ۱۸ منزل مسکونی برای ولی‌نعمتان انقلاب، اجرای ۵ پروژه انتقال آب، اهدای ۳۰ سری جهیزیه و پخت بیش از یک‌صد هزار پرس غذای گرم در دستور کار جهادگران بسیج سازندگی بوده است.

وی افزود: به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه جهادی جوانان و نوجوانان امروز شاهد هستیم گروه‌های جهادی بسیج در گوشه به گوشه استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول