اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز عملیات اجرایی متروی پردیس توسط قرارگاه خاتم الانبیاء

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی متروی پردیس توسط قرارگاه خاتم الانبیاء طی روزهای آینده، گفت: ساخت باقی واحدهای مسکن مهر نیز تا پایان سال به اتمام رسیده و با تحویل به متقاضیان، پرونده مسکن مهر پردیس بسته شود.

آغاز عملیات اجرایی متروی پردیس توسط قرارگاه خاتم الانبیاء

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، طی مراسمی با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی، علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل شرکت عمران پردیس و مدیران صدا و سیما عملیات اجرایی ساخت ۳۰۰ واحد طرح اقدام ملی ویژه کارکنان سازمان صدا و سیما در شهر پردیس و تعداد دیگری واحد اقدام ملی نیز شهرهای پرند، هشتگرد و اردبیل آغاز شد.

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس طی این نشست اظهار کرد: پس از حضور وزیر در وزارت راه و شهرسازی بزرگترین چالش کشور را در پردیس داشتیم و آن چالش ساخت ۸۴ هزار واحد مسکن مهر در پردیس که به علت تاخیر در تحویل، توقف ساخت واحدها و عدم شروع ۸۰۰۰ واحد، باعث بروز نارضایتی‌های مردمی شده بود. 

وی افزود: همه گیری کرونا این مشکلات را مضاعف کرده بود و تمام منابع و آورده مردمی تا پیش از حضور وزیر صرف شده بود اما با پیگیری‌های وی بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف از منابع شرکت عمران برای تکمیل ۷۶ هزار واحد صرف شد.

هدایت ادامه داد: از سال ۸۹ تا حضور اسلامی ۳۰ هزار واحد تکمیل شده بود و در بخش اجرای پروژه‌های روبنایی، شبکه‌های آب، فاضلاب، ساخت مدارس برای آموزش و پرورش، مجموعه‌های ورزشی، فضای سبز، کلانتری و... تماما توسط شرکت عمران پردیس ساخته شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: کار در پردیس سخت است زیرا میلیون‌ها متر مکعب خاکبرداری، ساخت ۱۲۰ کیلومتر دیوار حائل به ارتفاع متوسط ۶ متر و... کار و هزینه بسیاری داشته که این موارد ساخت مسکن مهر را در پردیس به پروژه‌ای بی‌نظیر تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این دوره در بخش‌های روبنایی پروژه افتتاح شده و در بخش زیربنایی انشعابات و شبکه آب و فاضلاب، مخازن آب، تاسیسات پمپاژ آب و ساخت تصفیه خانه فاضلاب و آب توسط شرکت عمران تکمیل شده و تمام خدمات زیربنایی تا به امروز تکمیل شده است.

هدایت اعلام کرد: متروی پردیس با پیگیری‌های شخص وزیر و اخذ مصوبات و مجوزات لازم اجرای آن به زودی آغاز می‌شود تا شهروندان از حمل و نقل ایمن بهره مند شوند‌.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه طی روزهای آینده عملیات اجرایی متروی پردیس توسط قرارگاه خاتم الانبیاء آغاز خواهد شد، تشریح‌کرد: همچنین در طرح اقدام ملی عملیات اجرایی ساخت ۱۰ هزار واحد آغاز شده و ۱۰ هزار واحد دیگر نیز با اهدای زمین به شرط ساخت به پیمانکاران واجد شرایط واگذار شده است.

وی افزود: ساخت ۳ هزار واحد اقدام ملی نیز در بخش ثبت نامی داشتیم که سکوهای آن توسط پیمانکاران ساخته و در مراحل پایانی است.

هدایت عنوان کرد: پروژه سازمان صدا و سیما نیز حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ واحد است که تمام زیر ساخت‌های آن تکمیل است و خدمات زیربنایی و روبنایی این پروژه مشکلی ندارد و امروز این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ابرازکرد: کار ساخت باقی مساکن مهر نیز تا پایان سال به اتمام رسیده و ضمن تحویل متقاضیان مسکن مهر پرونده مسکن مهر در پردیس بسته شود.

  انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول