اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پسماند شهری بجنورد، همچنان معلق بر هوای بی‌مدیریتی

چندماه پیش قول ۲۰ روزه‌ای مبنی بر جابه جایی پسماند شهری از باباموسی به جای دیگر داده شد اما خبری از آن نشد؛ این مشکل به سرانجام نرسیده اما مسؤولان به سراغ موضوعات جدید درروزهای پایانی کار این دوره‌ی شهرداری رفته‌اند.

پسماند شهری بجنورد، همچنان معلق بر هوای بی‌مدیریتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بجنورد به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری بجنورد و با حضور بخشدار گرمخان، ریاست بنیاد مسکن شهرستان، نماینده شهرداری سازمان پسماند و کارشناسان برگزار شد.

در این جلسه مدیریت پسماند روستایی و جانمایی آن مورد بررسی اعضا و مقرر شد زیرساخت‌های لازم از جمله آماده‌سازی بستر فرهنگی، اجتماعی و فراهم نمودن امکانات مالی و تجهیزات لازم پیرو مدیریت پسماند در مناطق روستایی انجام و جانمایی‌های لازم نیز مورد بررسی و اقدامات اجرایی صورت پذیرد.

همچنین در ادامه جلسه فوق، مدیریت زباله گاه‌های شهری و اجرایی شدن ایستگاه میانی زباله بجنورد و وضعیت ساماندهی و نحوه دفع زباله های عفونی توسط بخش خصوصی، فرهنگ سازی عمومی و تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار و مورد بررسی اعضا حاضر قرار گرفت.

گفتنی است که چندماه پیش نیز قول ۲۰ روزه‌ای مبنی بر جابه جایی پسماند شهری از باباموسی به جای دیگر داده شد اما خبری از آن نشد؛ این مشکل به سرانجام نرسیده اما مسؤولان به سراغ موضوعات جدید درروزهای پایانی کار این دوره‌ی شهرداری رفته‌اند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول