اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اخباری:امیدوارم فردا پایان خوشی داشته باشیم/ نشان دادیم جایگاه سایپا اینجای جدول نیست

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فردا آخرین بازی سای÷ا در لیگ فرسایشی است ولی امیدوارم پایان خوشی برای سایپا صورت بگیرد.

اخباری:امیدوارم فردا پایان خوشی داشته باشیم/ نشان دادیم جایگاه سایپا اینجای جدول نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار سایپا و تراکتور اظهار داشت: افتخار این را داشتم که 6 ماه در تبریز در خدمت مردم تبریز باشم و خیلی خوشحال هستم که دوباره در این شهر حضور دارم.

وی افزود:فردا آخرین بازی لیگ فرسایشی است که به دلیل کرونا و برنامه ریزی کمی طولانی شد اما امیدوارم فردا پایان خوشی برای سایپا باشد. تراکتور تیم بزرگی است که از پرطرفدارترین تیم های آسیا محسوب می شود و پرشورترین طرفداران فوتبال در آسیا را دارد. جای همه آنها در استادیوم خالی است و امیدوارم که در لیگ جدید تمهیداتی صورت بگیرد که باز هم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: تراکتور تیمی خوب و با بازیکنان توانمند و کادر فنی قوی دارد. البته برای ما فرقی نمی کند مقابل چه تیمی هستیم. بازیکنان ما در بازی های اخیر نشان دادند جایگاه آنها اینجای جدول نیست. تیمی که در 2 بازی اخیر مقابل گل گهر و آلومینیوم اراک 28 ضربه کرنر داشته و دو دروازه بان های حریف بهترین بازیکنان زمین شدند، این نشان می دهد که سایپا چقدر تیم خوبی است.

اخباری تاکید کرد: امیدوارم فردا با یک بازی تاکتیکی و فنی برای سربلندی سایپا تلاش کنیم. کاری به بازی های دیگر هم نداریم. جا دارد از هیات مدیره باشگاه سایپا و مدیرعامل باشگاه یک تشکر ویژه داشته باشم که در این 2 هفته حمایت خیلی خوبی از تیم کردند و همه جوره وارد گود شدند. امیدوار هستیم که فردا بتوانیم سربلند باشیم.

وی در خصوص غایبان تیمش در بازی فرد ا گفت: ما 7 بازیکن را در اختیار نداریم که از گذشته مصدوم بودند.متاسفانه یک تعداد از بازیکنان که قبلا از تیم کنار گذاشته شده بودند شرایط بدنی خوبی ندارند و از شرایط آرمانی خارج شده بودند و به همین دلیل آنها را در اختیار نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول