اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تازه‌ترین خبر از واکسیناسیون فرهنگیان در هرمزگان

نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان هرمزگان، به مناسبت عیر غدیر خم، امروز شروع به کار کرد.

تازه‌ترین خبر از واکسیناسیون فرهنگیان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: در شروع بکار این مرکز، ناحیه یک بندرعباس با چهار هزار و ۴۳۰ نفر از کارکنان که شامل تمام نیروهای رسمی و آزاد شاغل در مدارس غیردولتی و حق التدریس هستند، براساس گروه سنی به این مرکز فراخوان می‌شوند

وی افزود: برای جلوگیری از هر گونه تجمع، ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی، افراد براساس نوبت دهی و پیامکی که به آن‌ها ارسال می‌شود، در محل واکسیناسیون حضور یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان داشت: سالن آموزشگاه شهدای صنعت نفت بندرعباس به این امر اختصاص یافته و از سوی آموزش و پرورش تجهیز شده است.

به گفته بیت الهی، واکسن مورد نیاز بصورت روزانه از مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، براساس نوبت‌های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می‌گیرد و عوامل اجرایی که از نیروهای رسمی آموزش و پرورش هستند، در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان خدمات ارائه می‌کنند.

وی گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲۵ مردادماه تمام کارکنان آموزش و پرورش در همه نقاط استان مرحله نخست واکسن را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول