اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نظر نماینده بویراحمد در خصوص طرح صیانت فضای مجازی

نشست هم‌اندیشی اقشار مختلف شهرستان مارگون شامل روستاهای این شهرستان و بخش زیلایی با نماینده مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نظر نماینده بویراحمد در خصوص طرح صیانت فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی روشنفکر در این نشست که با دستور کار انتخاب نمایندگان مناطق جهت ارتباط و پیگیری مسائل و مشکلات صورت گرفت، گفت: بیش از یکسال از حضور در بین مردم محروم شدیم،  عدم حضور در بین مردم به سبب رعایت سلامتی آنها و بنا به توصیه حوزه بهداشت و درمان بود.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از کسانی که در این جمع حضور دارند می‌دانند چقدر علاقمند به حضور در میان مردم هستم، افزود: با اقدامات صورت گرفته اعتبارات استان نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گازرسانی به زیلایی در بودجه گنجانده نشده بود که برای آن رقم بودجه گرفتم، سد چهاره را کمتر از یکصد روز پروانه و جواز آن را اخذ کردیم و بیش از ۵۰ میلیارد برای آن لحاظ شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سد تنگ سرخ و دیگر پروژه‌های استان از برخی سنگ‌انداری‌ها گلایه کرد و گفت:
وی ا ابراز ناراحتی از برخی سنگ اندازی‌ها گفت: آنهایی که با شعارهای زیبا اما توخالی آمدند، جایگاه‌هایی را اشغال و مردم را خسته کردند هنوز دست بردار نیستند. از آنها ناراحتم، از جانب خودم و به نمایندگی از مردم به آنها می گویم که دست بردارید تا از ریل توسعه خارج نشویم.

وی خطاب به برخی تمامیت خواهان عنوان کرد: دنبال تسویه حساب نباشید زیرا کارنامه شما برای مردم مشخص است، بیایید دست به دست هم دهیم و برای استانی آباد تلاش کنیم، اگرچه این خواسته از سر ضعف بنده نیست بلکه به علت تمامیت خواهی خواص دردسر ساز است که به دنبال گذاشتن چوب لای چرخ توسعه استان هستند.

روشنفکر تاکید کرد: با خود عهد بسته‌ام در این مجلس انقلابی باشم اما نه انقلابی جعلی، بدلی و پفکی، دنبال این هستم که در رفتار، کردار، گفتار و حتی در عمل انقلابی باشم و حتی بعد از دوران خدمت نیز بنابه فرمایش مقام معظم رهبری بر اساس شاخص‌های ایشان به عنوان فرد انقلابی خدمت کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز گلایه از برخی رسانه ها گفت: برخی رسانه‌ها متاسفانه در بحث پیش نویس طرح صیانت از فضای مجازی ادعا کردند روشنفکر یکی از امضاکنندگان طرح بوده، اما طی مکاتبه با هیئت رئیسه این ادعای کذب مشخص شد، طی روزهای اخیر مجدد توسط برخی رسانه‌ها این بحث باز شد درحالیکه واقعیت ندارد، خطاب به این بزرگواران عرض می‌کنم چرا برخی اوقات فضا را مسموم می کنید و با سم پاشی اذهان عمومی را به سمتی می برید که بدبینی ایجاد شود؟

وی خاطرنشان کرد: این بحث سوخته و تکراری را بارها تکرار کردید در حالیکه اولویت بنده و خیلی از نمایندگان نگاه به معیشت و اشتغال مردم است و به چنین مواردی بها نمی‌دهم، نگاهم به سفره مردمی است که با برخی تنگ نظری‌ها هر روز کوچک‌تر و کمرنگ‌تر می شود و تأکید می‌کنم با هر طرح و لایحه‌ای که سفره مردم را کوچک‌تر و کمرنگ‌تر کند، مخالف هستم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول