اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بستری 130 بیمار کرونایی در بخش آی سی یو یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این‌که طبق آخرین رنگ بندی کرونا تمام شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

بستری 130 بیمار کرونایی در بخش آی سی یو یزد

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت و با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که جمعاً ۸۵۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۳۴ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

وی ساده‌انگاری را یکی از مهمترین عوامل افزایش بیماران کرونایی در کشور دانست، افزود: در شبانه روز گذشته، ۱۴۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه با اشاره به آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت گفت: بر این اساس از نهم مرداد ماه تمامی شهرستان استان یزد با افزایش تعداد بستری‌ها در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونایی قرار خواهند گرفت.

سلمانی با بیان این‌که فرآیند واکسیناسیون کرونا در استان یزد سرعت بیشتری گرفته است، تصریح کرد: تا پایان واکسیناسون تمام گروه‌های هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای همگان ضروری است.

انتهای پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول