اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

طرح یک‌هزار واحدمسکونی محرومین خراسان شمالی افتتاح شد

صبح امروز، جمعه با حضور علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح طرح مسکن محرومین کشور یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره‌برداری رسید.

طرح یک‌هزار واحدمسکونی محرومین خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس ازبجنورد، صبح امروز، جمعه با حضور علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح طرح مسکن محرومین کشور یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره‌برداری رسید.

علی بیگ زاده در این مراسم که به صورت وبینار و به ریاست رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده در دی ماه سال گذشته بین استانداری خراسان شمالی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت ۳ هزار واحد مسکونی برای محرومین استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و ۲ هزار واحد مسکونی باقیمانده دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی است که تلاش داریم تا پایان سال‌جاری به اتمام برسد.

این مقام مسؤول با اعلام اینکه شصت و ۹ هزار و ۴۵۶ واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم‌سازی شده است، تصریح کرد: ۹ هزار واحد مسکونی از این تعداد در روستاهایی که تبدیل به شهر شده مقاوم سازی شده است. 

وی بیان کرد: در طی سه سال اخیر شش هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی بازسازی شده مربوط به سیل سال ۹۸ و چهار هزار واحد مربوط به طرح ویژه سال های ۹۸ و ۹۹ است و پنج هزار واحد مسکونی در دستور کار سال‌جاری استان قرار دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول