اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بسیاری از ناکامی‌های امروز نتیجه اعتماد به غرب است

امام جمعه خرم‌دره گفت: بسیاری از ناکامی‌ها و شکست‌های امروز نتیجه اعتماد به غرب و آمریکای جنایتکار است.

بسیاری از ناکامی‌های امروز نتیجه اعتماد به غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت به تقوای الهی، با اشاره به روز خانواده اظهار داشت: خانواده مهم‌ترین کانون و بنیان اجتماعی است که می‌تواند منشأ اصلی رشد و پیشرفت جامعه باشد. 

وی افزود: مباهله پیامبر اکرم (ص) با مشارکت دادن خانواده، نشان از جایگاه مهم خانواده در نظام اجتماعی اسلام دارد. 

خطیب نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با دولت دوازدهم، مبنی بر عدم اعتماد به غرب، درس و عبرت بزرگی برای دولت‌های آینده است، تصریح کرد: چرا که امید به دشمنان، به ویژه غرب و آمریکا مایه ناامیدی و هدر رفت توانایی یک کشور است که امیدواریم دولت سیزدهم این درس را به صورت عملی پیگیری کند.

وی تاکید کرد: بسیاری از ناکامی‌ها و شکست‌های امروز نتیجه اعتماد به غرب و آمریکای جنایتکار است.

زاهدی پور اذعان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند هدف آمریکا از احیای برجام، نه خدمت به مردم ایران که بلکه زمینه‌سازی برای اعمال محدودیت‌های بیشتر است. 

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و هم پیمانان اروپایی‌اش در حالی دم از مذاکره و احیای برجام می‌زنند که حاضر به لغو دستور اجرایی تحریم تسلیحات متعارف نشدند که این مسئله کاملاً با قطعنامه‌ ۲۲۳۱ شورای امنیت و برجام در تناقض آشکار بوده و مغایر با ادعای آمریکا به برگشت تعهدات برجامی است.

امام جمعه خرم‌دره ادامه داد: طرف‌های برجام حاضر به ارائه تضمین‌های لازم برای عملیاتی سازی توافق احیای برجام و همچنین مذاکره در مورد خسارت‌های وارده از قِبَل خروج یک طرفه آمریکا از برجام نشدند. 

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول