اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری ۱۱ جشنواره غدیر در خرم‌آباد/ نتایج همایش شعر غدیر کانون مداحان لرستان اعلام شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به اجرای ۱۱ جشنواره عید سعید غدیرخم در ۱۱ نقطه خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این برنامه تنها یکی از برنامه‌هایی بود که در سطح وسیع و با حضور پرشور مردم برگزار شد.

برگزاری ۱۱ جشنواره غدیر در خرم‌آباد/ نتایج همایش شعر غدیر کانون مداحان لرستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، پیش از ظهر امروز به مناسبت عید غدیرخم اعضای کانون مداحان و شعرای آئینی خرم‌آباد با نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار کردند.

برگزاری ۱۱ جشنواره غدیر در خرم‌آباد 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در این مراسم با تقدیر از فعالیت کانون مداحان استان لرستان اظهار کرد: امسال با وجود شرایط کرونا جشن‌های عید سعید غدیرخم با کیفیت و کمیت بالایی در سطح استان لرستان برگزار شد.

مهدی قدرتی به اجرای ۱۱ جشنواره عید سعید غدیرخم در ۱۱ نقطه خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این برنامه تنها یکی از برنامه‌هایی بود که در سطح وسیع و با حضور پرشور مردم برگزار شد.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و طبخ غذا در نقاط مختلف استان لرستان، به مستحب بودن اطعام دادن در عید غدیرخم اشاره کرد و گفت: طبق آمار بیش از ۴۰۰ هزار پرس غذا در سطح استان لرستان توزیع و صدها برنامه به صورت خودجوش و با همکاری تشکل‌ها هیئات و ائمه جماعات برگزار شد.

اعلام نتایج همایش شعر غدیر کانون مداحان لرستان 
رئیس کانون مداحان لرستان با اشاره به اینکه مداحان و شاعران همه ساله در آستانه عیدغدیر با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنتد، افزود: در این راستا دیدار مداحان و شاعران لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان برنامه‌ریزی شد.

غلامرضا چنگیزیان به ظرفیت‌های بالا و منحصر به فرد لرستان در حوزه مداحی اشاره کرد و گفت: لرستان در حوزه مداحی دارای  ظرفیت‌های غنی و حتی بالاتر از چهره‌های ملی دارد به طوری‌که سبک‌هایی که در حوزه مداحی لرستان وجود دارد بهترین کلاس مداحی برای سراسر کشور است.

وی به برگزاری همایش شعر غدیر توسط کانون مداحان لرستان و با حمایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان اشاره کرد و افزود: آثار زیادی به دبیرخانه شعر غدیر ارسال شد و توسط داوران این جشنواره محمدتقی عزیزیان، احمد نورالهی و شوریده لرستانی داوری و سه اثر برتر مشخص شدند.

رئیس کانون مداحان لرستان بیان داشت: آثار فاطمه احمدی از الشتر، وحید اشجع از بروجرد، و عفت نظری از الیگودرز به عنوان آثار برتر همایش شعر غدیر کانون مداحان لرستان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول