اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در دهه اول شهریور

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه کاشان گفت: نتایج اولیه آزمون ارشد به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون در دهه اول شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در دهه اول شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، قنبرعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در خصوص آزمون کارشناسی ارشد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۴۷ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شرکت کردند، اظهار کرد: از این تعداد، هزار و ۹۳۱ داوطلب مرد و هزار و ۸۱۶ داوطلب زن در ۳ نوبت برگزاری آزمون (چهارشنبه ۶، پنجشنبه ۷ و جمعه صبح ۸ مرداد) در ۹۷ کد رشته به رقابت پرداختند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه کاشان گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون در دهه اول شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند علاوه بر مشاهده کارنامه، بر اساس برنامه زمانی که در دهه اول شهریورماه اعلام می‌شود، نسبت به مشاهده و دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته اقدام کنند.

وی ادامه داد: گزینش اولیه و نهایی داوطلبان آزمون ارشد بر اساس نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی با رعایت دیگر ضوابط انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول