اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

آمادگی ایران برای کمک به ترکیه در پی وقوع آتش سوزی در جنگل‌های این کشور

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأسف از وقوع آتش سوزی در بخشی از جنگل‌های استان‌های جنوبی ترکیه، آمادگی ایران را برای یاری رسانی به دولت و‌ مردم این کشور اعلام کرد.

آمادگی ایران برای کمک به ترکیه در پی وقوع آتش سوزی در جنگل‌های این کشور

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از وقوع آتش سوزی گسترده در بخشی از جنگل‌های استان‌های جنوبی ترکیه که منجر به بروز خسارات گسترده مادی و‌ جان باختن و آسیب به تعدادی از شهروندان این کشور شد، ابراز تأسف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن اعلام همبستگی جمهوری اسلامی ایران با دولت و‌ ملت کشور دوست و برادر ترکیه و ابراز تسلیت به خانواده‌های جان باختگان، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای یاری رسانی به دولت و‌ مردم ترکیه را اعلام کرد.

به گزارش فارس، آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های منطقه‌ای در جنوب آنتالیا در ترکیه در بعدازظهر چهارشنبه موجب تخلیه مناطق مسکونی شد.

مقام‌های محلی به ساکنان سه محله دستور دادند تا منازل خود را تخلیه کنند. آتش سوزی جنگل‌ها در چهار نقطه مختلف در جنوب آنتالیا رخ داد و چندین کیلومتر از منطقه جنگلی را در آتش سوزاند.

بر اثر این آتش‌سوزی‌ها چند نفر کشته و تعدادی نیز زخمی شده‌اند. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول