اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

المپیک توکیو| بلنجینی: سبک بازی ایران تغییر کرد و به مشکل خوردیم/ نتایجی ثبت شده که باورش سخت است

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: سبک بازی تیم ایران در ست سوم تغییر کرد و ما دچار مشکل شدیم.

المپیک توکیو| بلنجینی: سبک بازی ایران تغییر کرد و به مشکل خوردیم/ نتایجی ثبت شده که باورش سخت است

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، جانلورنزو بلنجینی، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از بازی با ایران و پیروزی در این دیدار اظهار داشت: اگر در یک جمله بخواهم این بازی را توصیف کنم، باید بگویم که دیدار بسیار سختی داشتیم. در ست اول و دوم با وجود سختی بازی، شرایط برای ما بهتر جلو رفت اما در ست سوم به مشکل خوردیم چون سبک بازی ایران تغییر کرد.

وی به عملکرد خوب سعید معروف اشاره کرد و گفت: معروف سرعتی بازی می‌کند اما سبک بازی پاسور جانشین او فرق می‌کند و این موضوع من را دچار چالش کرد. سعی کردم برایش راه حلی پیدا کنم و در نهایت توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با بیان اینکه هیچ چیز در این گروه مشخص نیست، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی در مورد نتیجه این گروه غیر ممکن است، چون همه چیز ممکن است و هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. در این تورنمنت نتایجی می‌بینیم که شاید باورشان برای‌مان سخت باشد، اما ثبت شده‌اند. پس باید هر احتمالی را بدهیم. حالا که این بازی را برده‌ایم، شانس‌مان را برای صعود حفظ کردیم اما مسئله این است که همه تیم‌ها شانس صعود دارند و باید ببینیم در بازی بعد چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول