اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تکمیل بخشی از پروژه راه‌آهن رشت-بندر کاسپین به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاءواگذار شد

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به مراحل پایانی اتصال راه‌آهن رشت به انزلی و بندر کاسپین گفت: به‌منظور تسریع در روند تکمیل این راه‌آهن تأمین مالی بخشی از این پروژه به قرارگاه خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذارشده است.

تکمیل بخشی از پروژه راه‌آهن رشت-بندر کاسپین به  قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاءواگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر نوبخت  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات خوبی در هشت سال گذشته در گیلان به انجام رسیده است، اظهار کرد: دولت در هشت سال گذشته برخی طرح‌های اولویت‌دار را در هر استان تعریف کرده و در گیلان این پروژه‌ها مثل راه‌آهن رشت قزوین به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به مراحل پایانی  اتصال راه‌آهن رشت به انزلی و بندر کاسپین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته یک‌هزار میلیارد تومان برای اتصال راه‌آهن رشت به بندر انزلی و کاسپین در نظر گرفته‌شده و به‌زودی آماده بهره‌برداری است.

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم توجه به تأمین به‌موقع منابع مالی در پروژه اتصال راه‌آهن  رشت به انزلی بیان کرد: به‌منظور تسریع در روند تکمیل این راه‌آهن تأمین مالی بخشی از این پروژه  به قرارگاه خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذارشده است.

نوبخت از تحویل یک‌هزار و ۷۴۰ واحد مسکن محرومین به نیازمندان خبر داد و افزود: برنامه دولت نگاه ویژه به محرومین بوده و در این راستا اقدامات خوبی هم انجام و بر این اساس از دو هزار واحد سهمیه گیلان، یک‌هزار و ۷۴۰ واحد مسکونی تحویل داده‌شده و مابقی در آستانه تحویل دادن است.

وی یکی از معضلات مهم در گیلان را مسئله پسماند دانست و بیان کرد: به گواه آمار دولت توجه بسیار جدی به حل مشکل پسماند در استان‌های شمالی داشته و بیشترین  اعتبارات در بخش پسماند استان گیلان در دولت تدبیر و امید بوده است.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه تجهیز فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل یکی دیگر از برنامه‌های دولت در گیلان بوده و  ۵۰ میلیارد تومان به تجهیز این فرودگاه اختصاص‌یافته است

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول