اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عزیزی خادم: بساط بدعت آفرینی و انزجار در فوتبال برچیده می شود/ طبق برنامه اسکوچیچ عمل می کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از ارکان قضایی فدراسیون حمایت قاطع خواهیم کرد.

عزیزی خادم: بساط بدعت آفرینی و انزجار در فوتبال برچیده می شود/ طبق برنامه اسکوچیچ عمل می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس در لیگ را تبریک می‌گویم و از همه اصحاب رسانه، دست اندرکاران برگزاری و باشگاه‌ها هم تشکر می‌کنم. دوستان ما در سازمان لیگ سال سختی را پشت سر گذاشتند. بخشی از لیگ امسال ما با لیگ قهرمانان و بازی‌های تیم ملی تقارن پیدا کرده بود. ما در لیگ قهرمانان نمایندگان شایسته‌ای داریم که امیدوارم بتوانند نتایج در خور شأن فوتبال ایران کسب کنند.

وی ادامه داد: مسابقات که به پایان رسید، شروعش با فدراسیون جدید نبود و یک سوم آن در فدراسیون ما برگزار شد. شاهد یکسری اتفاقات در لیگ‌های متعدد بودیم. یکی از مهم‌ترین مسائل این فدراسیون و چیزی که باید به آن توجه جدی کنیم، نهادینه کردن انضباط و استمرار بر عدالت است. باید خودمان را با روند عدالتی فدراسیون منطبق کنیم.

رئیس فدراسیون گفت: دیدید لیگ دسته دوم به خاطر نتایج رقم‌خورده، تعلیق شده است. ما مصلحت عامه را بر مصلحت‌اندیشی ترجیح می‌دهیم و فدراسیون قطعا در لیگ آینده به مسیری خواهد رفت که خیلی از این حواشی را جمع کند تا بتوانیم آن چیزی که شأن و شایسته فوتبال کشور است، آن نگاه تمدنی و فرهنگ اسلامی را ادامه دهیم. برای ما مسائل اخلاقی و انضباطی بسیار مهم است. از ارکان قضایی فدراسیون حمایت ویژه‌ای خواهیم کرد.

وی گفت: یک بخش از کار فدراسیون اصلاح ساختار است. در مسیر قوانین انضباطی قطعا محکم‌تر و مستحکم‌تر خواهیم بود و در لیگ آینده به‌روزتر خواهیم بود، چون اتفاقاتی که در این مدت در فوتبال کشور شاهد آن بودیم، زیبنده نبود. امیدواریم با نگاه جدی‌تر و قوی‌تر بتوانیم فضا را مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم. قطعا در آینده با هر بی‌نظمی برخورد خواهیم کرد و کسانی که بخواهند انزجار تولید کنند و بخواهند بدعت‌آفرین باشند، مطمئن باشند این بساط برچیده خواهد شد. قطعا فدراسیون فوتبال اغماض و مماشات نخواهد کرد. 

عزیزی خادم در مورد اینکه وار چه زمانی در فوتبال ما خواهد آمد، عنوان کرد: یک کمیته قوی را که فغانی هم عضو آن است، مامور کرده‌ایم. به شدت در این مورد در حال کار کردن هستند. بخشی از آن دست ماست و بخشی هم به تحریم‌ها بازمی‌گردد. 

رئیس فدراسیون در مورد میزبانی تیم ملی در راه جام جهانی گفت: ما منتظر و مترصد گرفتن میزبانی هستیم. این موضوع ظرف یک هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد. تمام رایزنی‌ها و مکاتبات را انجام داده‌ایم. از تمام ظرفیت‌مان برای انجام بازی‌ها به صورت رفت و برگشت استفاده می‌کنیم. اگر هم باز به صورت متمرکز باشد، برنامه خودمان را خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه بازی دوستانه خواهیم داشت، گفت: این موضوع را باید سرمربی تیم ملی اعلام کند. اگر سرمربی برنامه‌اش را بگوید، ما هم طبق برنامه عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول