اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صدری: کمک میلیاردی اسپانسر استقلال به پرسپولیس صحت دارد/ پنجره باشگاه بسته نخواهد شد

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس گفت:‌ کمک شرکت حامی مالی اسپانسر استقلال به ما صحت دارد و چرا باید آن را تأیید نکنم.

صدری: کمک میلیاردی اسپانسر استقلال به پرسپولیس صحت دارد/ پنجره باشگاه بسته نخواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید صدری بعد از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این قهرمانی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم. همانطور که از ابتدای فصل قول داده بودیم و گفتیم قهرمان می‌شویم، خدا را شکر که به این وعده عمل کردیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا حامی مالی استقلال به پرسپولیس 8 میلیارد کمک کرد، گفت: اشکالی دارد؟ چرا تأیید نکنم؟ 

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در پاسخ به اینکه برنامه این باشگاه برای حفظ بازیکنان چیست، عنوان کرد: ما همه جوره در خدمت بازیکنان هستیم. امیدوارم در فصل آینده هم شاهد یک قهرمانی باشیم.

صدری در خصوص نحوه دریافت مطالبات پرسپولیس از AFC گفت: این کاری است که هر روز در حال پیگیری آن هستیم. از طریق وزارت امور خارجه که امید داریم در حال پیگیری هستیم. ما برنامه‌های خوبی برای درآمدزایی داریم که یکی یکی آنها را اجرایی خواهیم کرد.

وی در خصوص برنامه‌های پرسپولیس برای پرونده گابریل کالدرون بیان داشت: ما در پرونده بودیمیر هم به رسانه‌ها قول دادیم که پنجره‌ای بسته نشود. مطمئناً در مورد کالدرون هم این اتفاق رخ خواهد داد.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه سمیعی مدعی شده تکلیف کارگزار شنبه روشن می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر آقای سمیعی این حرف را زده، حتماً این اتفاق می‌افتد. 

صدری در خصوص شایعه کمک‌های آذری جهرمی به پرسپولیس گفت: خیلی خوب است که بررسی کنید که آقای آذری جهرمی به تیم مقابل ما کمک کرده یا خیر. آقای جهرمی خودش پاسخگو است. درست است که او به عنوان یک هوادار توئیت می‌زند اما به عنوان یک وزیر می‌دانم به  همه تیم‌ها کمک کرده است. هر کاری از دست او برآمده انجام داده و رنگی عمل نکرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول