اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نیازمند: اگر سپاهان عالی بود پرسپولیسی ها فوق العاده بودند

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر ما در این فصل عالی بودیم حتماً پرسپولیسی‌ها فوق‌العاده بودند.

نیازمند: اگر سپاهان عالی بود پرسپولیسی ها فوق العاده بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیام نیازمند پس از نایب قهرمانی سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: فکر نمی‌ کنم ما کم آورده باشیم. نتایجی که در این فصل گرفتیم فوق‌العاده و عملکردمان بود بازیکنان ما سزاوار و شایسته بیش از اینها هستند. من افتخار می‌کنم در این مدت در سپاهان بازی کرده‌ام.

وی افزود: به پرسپولیسی‌ها هم تبریک می‌‌گویم. اگر ما عالی بودیم حتماً آنها فوق‌العاده بودند. رقابت سنگینی بود و مطمئنم در سال‌‌های آینده با این نفراتی که در سپاهان هستند اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

دروازه‌بان سپاهان  که آخرین بازی‌اش مقابل استقلال برای این تیم انجام داد، گفت:‌ سه سال در این تیم بودم و اعضای آن را مانند خانواده خودم می‌دانستم. اصفهان را مثل شهر خودم می‌دانستم. همیشه همه تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام داده‌ام و در ادامه راه هم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. 

نیازمند در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد قبل از حضور در سپاهان رکورد کلین‌شیت در این باشگاه را بشکند، تأکید کرد: خدا را شاکرم که این توانایی را به من داد در تک تک دقایق بازی‌ها را درون دروازه بایستم و یک دقیقه را هم از دست ندهم این موضوع جای شکر دارد. کلین شیت و رکورد یک کار تیمی است و من هم بخشی از تیم هستم. در آینده هر کسی که درون دروازه سپاهان بایستد می‌تواند  اتفاقات بهتری را رقم بزند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول