اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افزایش ماموریت‌های ترافیکی اورژانس در یزد/ثبت 248 مأموریت تنفسی طی یکماه

رئیس سازمان اورژانس و فوریت های پزشکی یزد با بیان این‌که اورژانس یزد یکهزار و ۶۳۲ حادثه ترافیکی را پوشش داده گفت: ماموریت های ترافیکی سازمان اورژانس یزد در تیرماه افزایش داشته است.

افزایش ماموریت‌های ترافیکی اورژانس در یزد/ثبت 248 مأموریت تنفسی طی یکماه

احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه سازمان اورژانس در تیر ماه پنج هزار و ۲۷۰ ماموریت غیرترافیکی داشته است، اظهار کرد: در این مدت هزار و ۲۵۱ ماموریت حوادث ترافیک شهری و ۳۸۱ ماموریت ترافیک جاده ای را انجام داده است که تنها ۹ فوتی از این حوادث داشته ایم.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۳۶۰ نفر بر اثر حوادث ترافیکی با ماموریت های اورژانس به بیمارستان منتقل شده و بستری شدند افزود: در این مدت ۱۶ ماموریت امداد هوایی از طریق بالگرد انجام شده که ۱۲ مورد آن ترافیکی و ۴ مورد غیرترافیکی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس و فوریت های پزشکی یزد همچنین از بستری ۲ هزار و ۸۰۷ نفر از بیماران غیرترافیکی منتقل شده به مراکز درمانی از طریق پایگاه های اورژانس خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه ۱۵۶ نفر از این بیماران فوت شدند.

وی با اشاره به دیگر ماموریت ها و خدمات سازمان اورژانس اظهار کرد: گاز مونواکسید کربن در ماه گذشته 6 نفر مسموم راهی بیمارستان کرد که این افراد به دلیل مسمومیت با مونواکسید کربن یا گازگرفتگی ناشی از تنفس گاز خطرناک مونوکسید کربن در بیمارستان بستری شدند.

دهقان بیان کرد: همچنین اورژانس یزد تعداد ۱۱۵ ماموریت نیز در خصوص سایر مسمومیت ها انجام داده و در این مدت ۳۱۵ مأموریت برای انتقال و یا بررسی وضعیت بیماران قلبی انجام شده است.

دهقان همچنین از افزایش انجام ماموریت ناشی از سوختگی در تیرماه نسبت به ماه گذشته و اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: ۱۸ ماموریت در این راستا انجام شده و ۲۵۳ مأموریت برای سقوط از ارتفاع، ۲۴۸ مأموریت تنفسی، ۱۶ ماموریت برای بیماران ناشی از سکته مغزی و یک ماموریت به دلیل غرق شدگی انجام شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول